V roce 2008 se celosvětově prodalo 9,1 milionů digitálních rámečků, což při meziročním srovnání představuje růst o 6,3 %. Dominantním regionem se staly Spojené státy, kde se prodalo téměř 5,9 milionů kusů zařízení.
Podle analytiků dojde v roce 2009 k poklesu prodejů na 8,2 milionů kusů. To meziročně znamená propad o 10 % a v USA očekávají pokles dokonce o 11 %. V letech 2008-2013 poroste podle IDC trh meziročně o 0,4 % (CAGR).
Rámečky o velikost 7 až 8,9‘‘ se staly v roce 2008 nejoblíbenějšími a představovaly tak 2/3 všech prodejů. V budoucnu analytici předpovídají další obrovský růst tohoto segmentu, i přesto, že v následujících čtyřech letech se očekávají velké příjmy z prodejů 9-10‘‘ zařízení. Podle analytiků bude do roku 2013 klesat průměrná prodejní cena kvůli boji mezi téměř 60 výrobci digitálních rámečků.
Zdroj: IDC (říjen, 2009)