iBusiness, nový projekt skupiny Thein, oznamuje, že pro B2B zákazníky spouští možnost pořízení produktů značky Apple formou služby – tzv. DaaS (Device as a Service).
Její součástí je podle společnosti také záruční a pozáruční servis, prodloužená záruka, pojištění, náhradní zařízení v případě jeho poškození nebo ztráty a na konci tříletého cyklu pak garantované smazání dat a případná ekologická likvidace.
„Se službou se kromě komfortu navíc pojí i úspory, podle našich propočtů v průměru na úrovni 16 %,“ uvádí Jana Studničková, CEO společnosti Český servis, pod který iBusiness v rámci skupiny Thein spadá.
Projekt iBusiness vzniká na základě získání statusu autorizovaného Apple resellera pro společnost Český servis v září 2023. Společnost tak zařízení Apple nejen opravuje, ale i prodává a nově přidává firemní klientele možnost pořízení Apple hardwaru formou pronájmu s přidanými službami.
Větší komfort pro firmu i zaměstnance
Thein vysvětluje, že u každého z potenciálních klientů iBusiness nejdříve provede identifikaci jeho konkrétních potřeb. Poté mu navrhne typy produktů, které odpovídají požadavkům a potřebám.
Po podepsání objednávky zajistí iBusiness instalaci veškerého softwaru, doručení přístrojů, jejich uvedení do provozu i případné proškolení zaměstnanců tak, aby zákazníci mohli nová zařízení co nejdříve efektivně využívat.
Díky službě DaaS od autorizovaného prodejce Apple navíc lze všechna zařízení nastavovat i spravovat na dálku. Většinu firemních aplikací tak mohou mít zaměstnanci nainstalovánu už v momentu, kdy si nový počítač sami rozbalí z krabice.
Zákazníci iBusiness Thein si mohou vybrat mezi nákupem za hotové, klasickým operativním leasingem nebo DaaS podle toho, která možnost jim více vyhovuje. Na konci pronájmu je řešena automatická obměna zařízení, zákazníci ale mají i možnost si již použitý přístroj odkoupit.
Zdroj: Thein