IBM zruší značku SoftLayer a integruje její portfolio do platformy Bluemix

27. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © rukanoga - Fotolia.com
Více než tři roky po akvizici SoftLayeru a jeho infrastruktury pro veřejný cloud, dojde k zániku této značky a její integraci do širší platformy Bluemix. Z hlediska zákazníka se kromě změny názvu nemá nic změnit.

Je to něco přes tři roky, co IMB koupilo SoftLayer a jeho infrastrukturu pro veřejný cloud. Investice měla hodnotu 2,1 miliardy dolarů, dalších 1,2 miliardy pak IBM investovalo do budování globální sítě cloudových datacenter. Nyní přišel čas se se značkou SoftLayer rozloučit.

IBM oznámilo, že samostatný SoftLayer přestane existovat a stane se z něj součást širší platformy Bluemix, která zároveň nahradí jeho název. Výrobce zároveň ujistil zákazníky, že jinak se nezmění vůbec nic a služby budou i nadále dostupné.

Zákazníci, kteří si budou v budoucnu chtít objednat další služby, budou muset navštívit stránky ibm.com/bluemix, byť adresa softlayer.com zůstane podle IBM ještě několik měsíců v provozu.

Ovládací portál SoftLayeru zůstane v provozu, ale IBM jej již nyní integrovalo do konzole Bluemixu. Zákazníci budou zároveň moci spojit své účty pro Bluemix a SoftLayer a dostávat tak pouze jednu fakturu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší