IBM zavádí co-sellingový model prodeje s partnery

30. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © valentinT - Fotolia.com
Divize Systems and Technology společnosti IBM se chystá zavést model společného prodeje s channel partnery po celém světě.

Dave Carlquist, viceprezident pro prodejní kanály divize STG v IBM, potvrdil sesterskému webu CDN prostřednictvím odpovědi na blogu, že divize Systems and Technology Group začne s top partnery po celém světě spolupracovat při prodeji.

IBM uvedlo, že co-sellingový model má posílit cestu na trh z pohledu výrobce i channel partnera, a je v současnosti zaváděn celosvětově.

Model společného prodeje má poskytnout větší hodnotu zákazníkům, kteří mají přístup ke zdrojům partnera i obchodníka IBM. Má zlepšit zapojení partnerů v terénu z technického i obchodního pohledu a rozšířit schopnost výrobce poskytovat hodnotu, dosahovat ziskového růstu a zachytávat nové příležitosti na trhu.

bitcoin školení listopad 24

Přechodem na model co-sellingu se poskytovatelé řešení stanou primární cestou na trh pro servery, storage a networking většiny klientů IBM zejména v midmarketu, uvedl Carlquist na blogu.

Úspěch obchodních specialistů STG v IBM má být přímo napojen na úspěch channel partnerů. To má zajistit vyšší spolupráci mezi interním obchodním oddělením IBM a resellery s cílem nalézt více příležitostí pro zvýšení prodeje spolu s technickou podporou. 

Zdroj: CDN

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci