IBM spouští iniciativu k přeškolení partnerů na prodej řešení

31. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © pressmast
Program Business Transformation Initiative vznikl na poptávku samotných partnerů. Má jim pomoci s transformací obchodního modelu směrem k prodeji řešení IBM místo jednotlivého softwaru nebo hardwaru.

Společnost IBM spouští program Business Transformation Initiative, který má za úkol pomoci partnerům přeškolit se na prodej řešení. Krok souvisí s transformací obchodního modelu samotného IBM, které začalo cílit na nové příležitosti v oblastech cloudu, sociálních sítí a mobility. Spuštění iniciativy je podle IBM odpovědí na poptávku samotných partnerů.

Když jsme začali hovořit o cloudu a o posunu od jednorázových prodejů softwaru a hardwaru k modelu předplatného, mnoho partnerů nás oslovilo s prosbou o pomoc s transformací svého podnikání,“ uvedl Mike Gerentine, víceprezident IBM pro obchodní partnery a marketing.

Jedním z důvodů takové poptávky je „vážnější“ podstata prodeje celých řešení. Partneři IBM jsou většinou zvyklí jednat s firemními řediteli IT, zatímco nyní budou muset o hodnotě nabízených řešen přesvědčit nejvyšší vedení, například CMO nebo CFO.

Jeden na jednoho

Program BTI za sebou již má svou pilotní fázi, v rámci níž proběhlo v loňském roce 85 workshopů v Severní Americe a Evropě. Nyní by se měl program spustit globálně, přičemž firma počítá s 300 až 400 workshopy ročně.

Workshopy jsou cílené především na středně velké firmy a mají podobu intenzivního jednodenního kurzu, jehož se účastní školitel IBM a vyšší management partnera. Model jeden na jednoho si IBM vybralo z několika možností jako nejefektivnější.

Každá část partnerské společnosti je pečlivě zanalyzována a vypracuje se transformační plán s vytyčenými cíli a zprávami pro 30, 60 a 90 dnů. Podle Mikea Gerentina je nezbytné aktivní zapojení CEO partnera do celého procesu.

Přestože se partneři mohou do programu sami přihlásit, IBM si většinu účastníků vybere samo prostřednictvím svého channel sales týmu a tyto partnery bude pečlivě zkoumat.

ICTS24

Vzhledem k počtu potenciálních kandidátů chce IBM zapojit své partnery z řad distributorů s přidanou hodnotou a již mají probíhat školení budoucích vedoucích BTI workshopů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?