IBM se za 1,8 miliardy dolarů zbavuje části softwarového portfolia

13. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Indická společnost HCL Technologies získá balík softwarových produktů jako například populární Appscan pro bezpečný vývoj aplikací či BigFix pro bezpečnou správu zařízení. HCL plánuje produkty nadále udržovat.

Společnost IBM oznámila, že definitivně uzavřela dohodu o prodeji některých softwarových produktů. Za 1,8 miliardy dolarů je odkoupí indická společnost HCL Technologies. Transakce by měla být uzavřena v polovině příštího roku.

Součástí balíku jsou produkty od řešení pro bezpečný vývoj aplikací až po digitální zážitky. Konkrétně se jedná o Appscan, BigFix, Unica (on-premise), Commerce (on-premise), Portal (on-premise), Notes, Domino a Connections.

Prezident HCL C Vijayakumar uvedl, že akvizici vidí jako velkou příležitost pro rozšíření vlastní nabídky. Dodal, že firma plánuje produkty nadále udržovat a posilovat svou pozici v segmentech jako například bezpečnost, marketing a obchod.

John Kelly, viceprezident IBM pro kognitivní řešení a výzkum, vysvětlil že se IBM rozhodlo upřednostnit investice do vývoje integrovaných funkcí v několika oblastech včetně umělé inteligence, internetu věcí, kyberbezpečnosti a dodavatelského řetězce.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi