- Výrobce: IBM
- Distributoři ČR: Arrow ECS, AT Computers, Avnet, DNS, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution
- Distributoři SR: Asbis SK, Avnet, eD system Slovakia
- Více informací: http://www.ibm.com/cz/cs/
IBM rozšířila svou iniciativu pro oblast chytřejšího obchodování, tzv. Smarter Commerce, o nová cloudová softwarová řešení a služby, které společnostem umožní zákazníka situovat do centra svých aktivit a tím zvyšovat tržby a zajistit značce stabilní věrnost:
- IBM Marketing Center – řešení spadající pod IBM SmartCloud – kombinuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase. Toto řešení umožní marketingovým ředitelům lépe naplňovat potřeby zákazníků díky analýze vzorců nákupního chování. Takto získané informace lze pak zužitkovat v podobě individualizovaných nabídek.
- Nová nabídka řízených služeb klientům podle IBM umožní rychleji a efektivněji implementovat a spravovat systémy proeCommerce.
- Nové řešení pro strategické řízení zásob, jako je řešení SmartCloud, má urychlovat a zdokonalovat řízení dodavatelů, snižovat rizika a usnadňovat dodržování norem a předpisů.
Nové řešení IBM Marketing Center spojuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase v integrovaný produkt. Ten lze implementovat bez vysokých nároků na zdroje IT manažerů. Po spuštění systému mohou marketéři využít údaje poskytnuté zákazníky k tvorbě individualizovaných nabídek v podobě e-mailů či internetových stránek (mobilní weby nevyjímaje).
S cílem zlepšit celkově dojem z nákupu představila IBM nový soubor služeb Smarter Commerce Managed Services konzultační divize Global Process Services (GPS). Nové služby rozšířily portfolio IBM v oblasti softwaru a globálních podnikových služeb o řízené obchodní, procesní a IT služby. Vedoucím pracovníkům mají usnadnit implementaci a správu obchodních procesů napříč jednotlivými kanály (cross-channel).
Jednat se pak bude především o zajišťování osobních interakcí v rámci eCommerce, jako je například podpora ve formě chatu se zaměstnancem nebo okamžité asistenční služby live assistance. Touto cestou mohou společnosti propojovat celou řadu svých obchodních kanálů.