Hlavní navigace

IBM: řešení Smarter Commerce

21. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
IBM představuje nová softwarová řešení a služby pro marketingové ředitele (CMO), manažery nákupních strategií (CPO) a další klíčové vedoucí pracovníky.
  • Výrobce: IBM
  • Distributoři ČR: Arrow ECS, AT Computers, Avnet, DNS, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution
  • Distributoři SR: Asbis SK, Avnet, eD system Slovakia
  • Více informací: http://www.ibm.com/cz/cs/

IBM rozšířila svou iniciativu pro oblast chytřejšího obchodování, tzv. Smarter Commerce, o nová cloudová softwarová řešení a služby, které společnostem umožní zákazníka situovat do centra svých aktivit a tím zvyšovat tržby a zajistit značce stabilní věrnost:

  • IBM Marketing Center – řešení spadající pod IBM SmartCloud – kombinuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase. Toto řešení umožní marketingovým ředitelům lépe naplňovat potřeby zákazníků díky analýze vzorců nákupního chování. Takto získané informace lze pak zužitkovat v podobě individualizovaných nabídek.
  • Nová nabídka řízených služeb klientům podle IBM umožní rychleji a efektivněji implementovat a spravovat systémy proeCommerce.
  • Nové řešení pro strategické řízení zásob, jako je řešení SmartCloud, má urychlovat a zdokonalovat řízení dodavatelů, snižovat rizika a usnadňovat dodržování norem a předpisů.

Nové řešení IBM Marketing Center spojuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase v integrovaný produkt. Ten lze implementovat bez vysokých nároků na zdroje IT manažerů. Po spuštění systému mohou marketéři využít údaje poskytnuté zákazníky k tvorbě individualizovaných nabídek v podobě e-mailů či internetových stránek (mobilní weby nevyjímaje).

MMF24

S cílem zlepšit celkově dojem z nákupu představila IBM nový soubor služeb Smarter Commerce Managed Services konzultační divize Global Process Services (GPS). Nové služby rozšířily portfolio IBM v oblasti softwaru a globálních podnikových služeb o řízené obchodní, procesní a IT služby. Vedoucím pracovníkům mají usnadnit implementaci a správu obchodních procesů napříč jednotlivými kanály (cross-channel).

Jednat se pak bude především o zajišťování osobních interakcí v rámci eCommerce, jako je například podpora ve formě chatu se zaměstnancem nebo okamžité asistenční služby live assistance. Touto cestou mohou společnosti propojovat celou řadu svých obchodních kanálů.

Čtěte dále

Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí