Společnost IBM aktualizovala svůj partnerský ekosystém Partner World, v rámci něhož budou mít partneři přístup ke stejným prodejním materiálům pro podporu jako interní obchodníci IBM.
„Budeme pokračovat v investicích do partnerského kanálu, abychom společnými silami v následujících 3–5 letech dosáhli našeho cíle zdvojnásobit obrat prostřednictvím ekosystému IBM,“ přiblížila Kate Woolleyová, generální ředitelka ekosystému IBM.
Na partnery v rámci nového digitálního vzdělávacího centra čeká modernizované a konzistentnější prostředí, což by mělo podle Woollyové usnadnit hledání zdrojů.
IBM uvádí, že přístup k těmto zdrojů získají všichni registrovaní partneři ve stejnou dobu jako interní prodejci IBM a bezplatně. Mezi dostupné materiály patří například ukázky prodeje, prezentace prodejců či prezentace klientů.
„Chci, aby bylo jasné, že partnery a IBM vnímáme jako jeden tým. Investice, které neustále směřujeme do partnerského programu, jsou součástí našeho trvalého závazku být jim v jejich podnikání co nejvíce nápomocní,“ uzavřela Woolleyová.
Zdroj: IDG News Service