Společnost IBM oznámila, že chce svým partnerům pomoci posílit prodej cloudových produktů a služeb SoftLayer, a to prostřednictvím pobídek, marketingových zdrojů nebo školení. Firma koupila SoftLayer v loňském roce za 2,1 miliardy dolarů a nyní investuje další 1,2 miliardy do rozšíření jeho kapacity. Důvodem akvizice byla expanze společnosti do segmentu cloudu
IBM se v současnosti nachází v přechodném období, kdy se musí potýkat s klesajícími výsledky a zároveň se pokouší prosadit v cloudu. Prodej jejích X86 serverů Lenovu za 2,3 miliardy dolarů má firmě umožnit soustředit se na systémy a software s vyšší strategickou hodnotou, jako jsou kognitivní počítače, velká data nebo právě cloud.
Součástí motivace pro partnery je:
- Nabídka vyšších marží zároveň s vyššímu slevami za prodaný objem pro partnery SoftLayeru, bez podmínky dřívější spolupráce
- Vytvoření programu SoftLayer Services & Solution Provider, který má zpřehlednit současný program pro resellery a partnery SoftLayeru, zejména z hlediska podmínek pro dosažení konkrétních úrovní a benefitů z nich pramenících
- Spuštění marketingové iniciativy v rámci programu PartnerWorld, která má partnerům SoftLayeru pomoci budovat svou značku, zvyšovat poptávku po svých službách a rozvíjet své marketingové dovednosti
- Rozšíření kurzů technického školení pro partnery SoftLayeru i IBM, aby byli schopni splnit plány svých klientů a využívat externí zdroje pro dodávání pokročilých cloudových řešení
Zdroj: IDG News Service