IBM odprodalo segment outsourcingu péče o zákazníka

12. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Společnost IBM prodala firmě Synnex segment outsourcingu péče o zákazníka. Prodej v hodnotě 505 milionů dolarů odůvodnila nízkými maržemi.

Prodej zmíněného segmentu za 505 milionů dolarů oznámily společnosti IMB a Synnex toto úterý. Synnex spojí struktury z IBM se svou dceřinnou společností Concentrix, operující ve stejném odvětví.

Uváděným důvodem obchodu jsou nízké marže. Prodej zapadá do dlouhodobého plánu IBM zaměřit se na odvětví přinášející vysoké marže a naopak postupně opustit ta, kde je ziskovost nižší. V rámci tohoto plánu již společnost opustila například odvětví PC, pevných disků nebo pokladních míst.

Prodej však neznamená, že by IBM opouštělo segment outsourcingu obchodních procesů. V tomto odvětví naopak v posledních letech nakupovalo.

V roce 2013 například koupilo společnost Kennexa a o rok předtím společnost Emptoris, aby posílil své pozice v oblasti lidských zdrojů, resp. poskytování manažerských služeb.

IBM zcela neopouští ani trh péče o zákazníka, neboť prodává software a služby určené k personalizaci zákaznické péče.

Concentrix se stane obchodním partnerem IBM.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi