IBM kupuje výrobce e-commerce analytického softwaru DemandTec za 440 milionů dolarů. Obchod by měl být dokončen ve prvním čtvrtletí 2012.
Cloudové aplikace DemandTecu používají retaileři pro průběžné nastavování cenových a produktových strategií.
Společnost nabízí různé moduly. Některé umožňují firmám nastavit nejlepší produktový mix na lokální bázi tím, že „berou v potaz poptávku spotřebitele, místo, produktivitu a ziskovost,“ uvádí DemandTec na svém webu.
Jiné moduly zase určují nejlepší cenu v závislosti na životním cyklu produktu, nebo se zaměřují na cílení marketingových kampaní.
Tyto produkty IBM přidá do rodiny Smarter Commerce, která zahrnuje také technologii B2B integrace dat, jež získala akvizicí Sterling Commerce v roce 2010 za 1,4 miliardy dolarů.
IBM akvizicí získá také 450 nových zákazníků DemandTecu, mezi které patří i největší retaily jako Target či Walmart.
Zdroj: IDG News Service