Firmy hybris, která vyrábí software pro B2B i B2C obchodování při využití různých prodejních kanálů, master data management a správu objednávek, chce více proniknout na trh střední a východní Evropy.
Podle Geralda Karla Lanzeritse, regionálního manažera hybris software pro Rakousko a východní Evropu, firma hledá lokálně 3-5 lokálních systémových integrátorů a 2-3 globální partnery. Celkově má hybris 159 partnerů, přičemž registruje 200 nových zájemců.
Svá řešení hybris dodává výhradně přes partnery, kteří jsou plně odpovědní za byznys, procesní analýzu klienta a implementaci. Nejprve partner začíná na jednodušších projektech, poté postupně prochází partnerským programem a certifikacemi na několika úrovních.
V ČR řešení využívá jeden výrobce a jeden distributor
Na českém trhu dokončila vývoj řešení pro AVG, jehož implementace by měla být dokončena v prvním čtvrtletí 2013. Její řešení lokální využívá také distributor elektroinstalačního materiálu, firma Rexel. Řešení pro AVG nasazuje zahraniční společnosti, jejíž název zatím nebyl zveřejněn.
Řešení, které společnost hybris vyvinula pro AVG během uplynulých deseti měsíců, zahrnuje aplikace B2C a B2B, řešení pro personalizaci, platformu pro elektronické obchodování a funkci CSM. Společnost AVG je prvním zákazníkem společnosti hybris, který bude používat řešení založené na nové platformě Adobe CQ5.
„Společnost AVG dříve používala obchodní řešení, které již neodpovídalo naší snaze přiblížit se našim zákazníkům a přejít od obchodní orientace založené čistě na nabídce produktů do bodu, kdy budeme schopni navázat s našimi zákazníky bližší vztah. Splnění této priority vyžadovalo silnou platformu pro elektronické obchodování, řešení B2C a B2B, flexibilní nástroje pro personalizaci a mobilní řešení,” shrnul důvody, které vedly k poptávce řešení Dušan Zábrodský, senior viceprezident business transformation v AVG.
Zdroj: hybris, ChannelWorld