Globální propagační kampaň „Ascend to New Heights (Vystoupejte do nových výšin)“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. 12. 2012.
Kampaň Huawei Device obsahuje on-line i offline aktivity a celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Cílem je rozšířit povědomí o značce Huawei Device.
Spotřebitelé mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, kde se kromě získání dalších informací o programu kampaně mohou zúčastnit interaktivního závodu horkovzdušných balónů.
„V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku,“ uvádí Huawei v oznámení.
Spotřebitelé v České republice mohou vyhrát i další ceny v podobě 20x účasti pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.
Spotřebitelé mohou informace o soutěži získat také přes mobilní aplikaci „Ascend to New Heights“ pro OS Android, iOS, RIM, a Windows.
Zdroj: Huawei Device