Na facebookové stránce Huawei Device Česko bude výrobce komunikovat se spotřebiteli a fanoušky této značky.
„Facebooková stránka bude obsahovat veškeré aktuální informace a zajímavosti o značce a produktech, které v ČR nabízí.
Zároveň bude fungovat jako jakési ‚virtuální‘ zákaznické centrum, kde mohou uživatelé podávat jakékoli dotazy a připomínky, na které jim budou produktoví specialisté a ambasadoři značky odpovídat a radit s případným řešením jejich problémů,“ uvádí Huawei v oznámení.
Výrobce dále plánuje ve svém profilu na Facebooku spustit další záložky – především produktové. V příštím roce se chystá dělat soutěže a kvízy o ceny.
„Věříme, že nám sociální sítě a zahájení komunikace s našimi zákazníky a fanoušky na Facebooku pomohou jednak zvýšit kvalitu našeho zákaznického servisu a zároveň dále posílit povědomí o značce Huawei,“ uvádí v oznámení médiím Lincoln Lin, senior marketing manager Huawei Device pro region CEE a Nordic.
Zdroj: Huawei