Huawei Consumer se daří, výrazně u nás navyšuje podíl na trhu smartphonů

7. 8. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dvojciferný růst výsledků Huawei Consumer BG se odráží v navyšování tržního podílu.

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) během prvních šesti měsíců letošního roku vykázala nárůst tržeb z prodeje meziročně o 36,2 % na 105,4 miliard CNY (čínských jüanů).

Počet prodaných smartphonů Huawei dosáhl 73,01 milionu, což odpovídá meziročnímu navýšení o 20,6 %.

V oblasti střední a východní Evropy dosáhl tržní podíl společnosti Huawei v první polovině roku ve smartphonech 20,2 %, což znamená 50% meziroční nárůst ze 13,5% podílu v loňském prvním pololetí.

Společnost chce rozšířit svou maloobchodní síť – do konce roku 2017 má počet jejích značkových kamenných obchodů celosvětově vzrůst na 56 tisíc, což je od loňského května o 21 tisíc prodejen více. 

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS