Divize spotřebitelských produktů Consumer Business Group (CBG) společnosti Huawei oznámila výsledky prodeje za třetí čtvrtletí 2014. V tomto období dosáhla výsledku 32,03 milionu prodaných zařízení, z toho 16,8 milionu chytrých telefonů. Jedná je o 26 % lepší výsledek než ve třetím kvartálu 2013.
Podíl mid- a high-endových zařízení na celkovém objemu prodaných jednotek vyrostl meziročně o 162 % a dosáhl 26 %. Huawei uvádí, že tento výsledek reflektuje úspěch nových vlajkových lodí Ascend P7 a Ascend Mate7.
Spotřebitelská divize dosáhla úspěšného zvýšení prodeje zejména v rozvojových regionech. V oblasti MEA (Blízký východ a Afrika) prodala meziročně o 322 % více zařízení, v regionu APAC čísla prodeje vyrostla o 98 % a v Jižní Americe o 51 %.
„Naše výsledky za toto čtvrtletí odrážejí úspěch naší strategie dodávat nejlepší prémiová zařízení zákazníkům po celém světě,“ uvedl Shao Yang, víceprezident Huawei CBG.
„Kapacita produkce modelů Ascend Mate7 a P7 stabilně stoupá, přičemž očekáváme, že ve 4. kvartálu nadále poroste podíl prodaných mid- a high-endových zařízení,“ dodal.
Zdroj: Huawei