Huawei Consumer Business Group zvýšilo ve 3. čtvrtletí prodej o 26 %

27. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Jan Prchal - Fotolia.com
Huawei má radost z rostoucího podílu zařízení z vyšších modelových řad na celkovém objemu prodaných jednotek.

Divize spotřebitelských produktů Consumer Business Group (CBG) společnosti Huawei oznámila výsledky prodeje za třetí čtvrtletí 2014. V tomto období dosáhla výsledku 32,03 milionu prodaných zařízení, z toho 16,8 milionu chytrých telefonů. Jedná je o 26 % lepší výsledek než ve třetím kvartálu 2013.

Podíl mid- a high-endových zařízení na celkovém objemu prodaných jednotek vyrostl meziročně o 162 % a dosáhl 26 %. Huawei uvádí, že tento výsledek reflektuje úspěch nových vlajkových lodí Ascend P7 a Ascend Mate7.

Spotřebitelská divize dosáhla úspěšného zvýšení prodeje zejména v rozvojových regionech. V oblasti MEA (Blízký východ a Afrika) prodala meziročně o 322 % více zařízení, v regionu APAC čísla prodeje vyrostla o 98 % a v Jižní Americe o 51 %.

Naše výsledky za toto čtvrtletí odrážejí úspěch naší strategie dodávat nejlepší prémiová zařízení zákazníkům po celém světě,“ uvedl Shao Yang, víceprezident Huawei CBG.

bitcoin_skoleni

Kapacita produkce modelů Ascend Mate7 a P7 stabilně stoupá, přičemž očekáváme, že ve 4. kvartálu nadále poroste podíl prodaných mid- a high-endových zařízení,“ dodal.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?