Výkonný ředitel společnosti Peter Chou naznačil, že problémy jako nedostatečný brand marketing, komunikace napříč odděleními a realizace způsobují firmě obtíže.
Chou zároveň uvedl, že HTC má dobré produkty, ale to se to dozvídá se zpožděním. CEO HTC podal tyto připomínky v interním e-mailu, který unikl do médií.
Peter Chou ve firemním mailu píše, že brand marketing HTC potřebuje posílit. Navíc firma podle něj potřebuje zjednodušit interní komunikaci, aby zvýšila rychlost odezvy na trhu.
HTC již od čtvrtého čtvrtletí 2011 vykazuje nižší finanční výsledky, než je očekáváno. Ani vyhlídky na třetí čtvrtletí letošního roku nejsou optimistické.
Server DigiTimes uvádí, že HTC rychle expanduje a získává mezinárodní management, což ztěžuje komunikaci nápadů a brzdí firmu v rychlejších a pružných reakcích.
Navíc HTC nemá oproti konkurentům výhodu ve vertikální integraci jako Samsung a jeho značka nedosahuje takové atraktivity jako Applu.
Zdroj: DigiTimes