Společnost HPE odhalila řadu nových pobídek pro partnery, mezi které patří i sjednocení globálního systém odměn pro obchodní týmy partnerů. Program s názvem HPE Sales Pro Community si klade za cíl zefektivnit naceňování produktů i registraci obchodů.
Obchodní týmy partnerů získají v rámci programu přístup ke stejným vzdělávacím nástrojům jako zaměstnanci společnosti HPE. Zároveň dojde ke sloučení několika nových i již existujících sad do jednotného globálního portálu.
Mezi ně patří mimo jiné virtuální certifikace a interní akreditační program pro prodejní týmy partnerů. Společnost doufá, že nově zavedené změny podpoří společnou práci obchodníků HPE i jeho partnerů.
„Zjednodušené naceňování a registrace vylepší uživatelskou zkušenost partnerů a bude je motivovat využívat náš nový globální cenový nástroj,“ uvedlo HPE. „Sjednocení programu HPE Partner Demo Program navíc nabídne zajímavé slevy.“
Certifikace pro techniky, akreditace pro markeťáky
Společnost HPE zároveň oznámila dostupnost nových certifikací pro hybridní IT architekturu, včetně dalších výhod a pokročilého přístupu k obsahu a dalším zdrojům. Nová nabídka pro komunitu Tech Pro bude k dispozici od 1. 11. 2019.
Další novinkou je i program Digital Marketing Partner Accreditation Program v rámci akademie HPE Marketing Pro Academy. Ten si klade za cíl pomoci partnerům zvýšit jejich dovednosti a schopnosti v oblasti digitálního marketingu.
Zdroj: IDG News Service