Společnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) začala realizovat svůj koncept HPE Next, jehož účelem je vytvořit novou strukturu globálního prodeje postavenou na užším zaměření na jednotlivé části světa, zjednodušení podpory a přiblížení se koncovým zákazníkům.
HPE se pod novým ředitelem prodeje Philem Davisem rozhodlo restrukturovat svou regionální strukturu. Namísto původních tří globálních regionů budou aktivity společnosti rozděleny do jedenáctí „geografií“ zahrnující tři jednotlivé státy a osm nadnárodních oblastí.
Od počátku října 2017 se samostatnými regiony stanou Francie, Indie a Japonsko. Další regiony pak budou tvořit oblast DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko), Spojené království a Irsko, jižní Evropa, severní Evropa, východní Evropa, Blízký východ a Afrika, Severní Amerika, Jižní Amerika a Asie a Tichomoří.
„Stěžejními principy HPE Next je stavění zákazníka na první místo, soustředění a jednoduchost. Nová struktura postavená na těchto principech přinese zdroje a rozhodovací procesy blíže k zákazníkům. Klíčovým cílem HPE Next je usnadnění spolupráce s námi,“ uvedl Phil Davis.
V každém z nových jedenácti regionů budou zákazníci HPE navíc moci využít dosud globálních funkcí GISA (Global Industries, Strategic Alliances and Inside Sales) a BEST (Business Development, Enablement, Solutions Technology).
Další významnou změnou bude globální sloučení týmů zaměřených na partnerský kanál a aliance do jednotné organizace pod vedením Denzila Samuelse. Jinými slovy tedy dojde k setření tradičních hranic mezi některými typy partnerů společnosti.
Otázkou zůstává, zda se tato globální reorganizace nestane příležitostí k propouštění.
Zdroj: IDG News Service