Společnost HPE představila svůj nový program Partner Ready Vantage, jenž v sobě zahrnuje jak hybridní cloud HPE, tak řešení z portfolia Aruba. HPE navíc oznámilo vylepšení v platformě Partner Connect a aktualizaci partnerského portálu.
Partner Ready Vantage se dělí na tři základní větve – Build, Sell a Service – a nabízí s ohledem na možnosti partnerů různé obchodní modely, ať už prostřednictvím tradičních prodejních modelů nebo modelů jako služby.
Každá větev obsahuje úzce zaměřená centra odborných znalostí (Centres of Expertise, COE), v nichž HPE nabízí přizpůsobená řešení, školení, iniciativy pro uvádění na trh a prodejní nástroje.
„Trh se rychle mění a zákazníci požadují na své cestě digitální transformace nový spotřebitelský přístup,“ uvedl vedoucí partnerského prodeje v HPE George Hope. „Proto tak rychle měníme naše vlastní podnikání, aby i náš klíčový byznys mohl být nabízený jako služba.“
Stav, prodávej, servisuj
Co se však podle Hopea nemění, je závazek HPE vůči všem jeho partnerům. Větev Buildje navržená tak, aby se partneři mohli integrovat s technologií HPE a v plné míře využívat osvědčená řešení společnosti i jejích technologických partnerů.
Partneři v rámci Build mohou také vyvíjet své vlastní aplikace pomocí otevřených platforem HPE a dodávat řešení, která odpovídají specifickým potřebám jejich zákazníků.
Větev Sell si primárně klade za cíl pomáhat partnerům růst v nabízení produktů a řešení jako služby tím, že nabízí řešení s přidanou hodnotou z celého portfolia HPE.
A konečně větev Service je navržená speciálně pro partnery, jež se zaměřují na poskytování služeb průběhu životního cyklu zákazníka, a to včetně poradenství, hodnocení, návrhu, integrace, nasazení, migrace, podpory a správy.
Vstupte do světa jako služba
V současné době jsou k dispozici následující COE pro větev Service: Customer Success, Managed Services a Professional Services. COE pro Build and Sell spolu s COE Hybrid Cloud Service budou všem partnerům k dispozici v průběhu příštího roku.
Globální viceprezidentka Aruby pro partnerský prodej Donna Grothjanová upřesnila, že COE byly vytvořeny tak, aby pomáhaly partnerům vyniknout ve „světě jako služba“. Dodala, že HPE se úmyslně vydalo cestou mentorství s celou řadou školení a workshopů.
„Při sestavování prvků programu jsme se spoléhali na globální osvědčené postupy – to vše ve snaze pomoci našim partnerům rozšířit a rozšířit jejich postupy, mít rychlejší čas na aktivaci, snížit ztrátu a dosáhnout vyšší než průměrné míry obnovení pro zákazníky,“ řekla Grothjanová.
Další vylepšení
HPE rovněž představilo vylepšení ve své platformě Partner Connect, jenž si klade za cíl propojovat zákazníky a partnery. Došlo ke zlepšení profilování, takže partneři mají větší kontrolu nad představováním svých řešení postavených na produktech a službách HPE.
Portál HPE Partner Ready byl pak podle společnosti aktualizovaný a rozšířený o zjednodušenou navigaci a integraci webu.
Zdroj: IDG News Service