Společnost HPE představila řadu změn ve svém partnerském programu Partner Ready, které mají partnerům usnadnit prodej kompletního portfolia společnosti. Změny jsou reakcí na pokračující digitální transformaci i na nedávné akvizice (například SimpliVity nebo Nimble Storage), které obohatily nabídku HPE o nové technologie.
První změnou je rozšíření partnerských kompetencí o nová řešení zaměřená na hybridní cloud, analytická řešení, mobilitu a další. Cílem je umožnit partnerům proměnit svůj obchodní model směrem k prodeji řešení a HPE jim k tomu poskytne zdroje, referenční architektury a další podporu.
Nová podoba „stříbrné“ specializace pro datacentra počítá se snížením doby školení z devíti na pět dní a současně má partnerským prodejním týmům poskytnout znalosti a dovednosti pro prodej širšího portfolia HPE včetně technologií získaných prostřednictvím letošních akvizicí.
Aktualizace se dočkala i znalostní báze pro partnery, která bude nově založena na stejném kurikulu jako materiály pro zaměstnance samotného výrobce. To se má stát zárukou propojení obsahu a obchodních priorit a eliminovat některé administrativní překážky.
Zásadní novinkou je pak spuštění programu HPE Partner Ready Digital Marketing Program, který má partnerům asistovat s digitálním marketingem a poskytne jim k tomu potřebné školení, nástroje, obsah a šablony.
Důležitým detailem je skutečnost, že tento program nově sjednotí veškeré zdroje pro digitální marketing pod jednu střechu a partneři tam dostanou rychlý a snadný přístup ke všemu, co budou potřebovat pro přípravu svých digitálních kampaní.
V neposlední řadě pak byla rozšířena nabídka programu HPE Pointnext o službu Capacity Care, která je určena pro podporu systémů HPE ProLiant Gen10. Partneři mohou díky této službě nabídnout monitorování kapacity těchto řešení a poskytovat jejich uživatelům konzultace za účelem optimalizace a snížení celkových nákladů.
Zdroj: HPE