HPE aktualizovalo program Partner Ready, přibyly kompetence a podpora marketingu

7. 6. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Ve svitu pokračující digitální transformace a nedávných akvizic se HPE rozhodlo posílit svůj program Partner Ready a rozšířit jej o nové kompetence, centralizovanou podporu digitálního marketingu a další vlastnosti.

Společnost HPE představila řadu změn ve svém partnerském programu Partner Ready, které mají partnerům usnadnit prodej kompletního portfolia společnosti. Změny jsou reakcí na pokračující digitální transformaci i na nedávné akvizice (například SimpliVity nebo Nimble Storage), které obohatily nabídku HPE o nové technologie.

První změnou je rozšíření partnerských kompetencí o nová řešení zaměřená na hybridní cloud, analytická řešení, mobilitu a další. Cílem je umožnit partnerům proměnit svůj obchodní model směrem k prodeji řešení a HPE jim k tomu poskytne zdroje, referenční architektury a další podporu.

Nová podoba „stříbrné“ specializace pro datacentra počítá se snížením doby školení z devíti na pět dní a současně má partnerským prodejním týmům poskytnout znalosti a dovednosti pro prodej širšího portfolia HPE včetně technologií získaných prostřednictvím letošních akvizicí.

Aktualizace se dočkala i znalostní báze pro partnery, která bude nově založena na stejném kurikulu jako materiály pro zaměstnance samotného výrobce. To se má stát zárukou propojení obsahu a obchodních priorit a eliminovat některé administrativní překážky.

Zásadní novinkou je pak spuštění programu HPE Partner Ready Digital Marketing Program, který má partnerům asistovat s digitálním marketingem a poskytne jim k tomu potřebné školení, nástroje, obsah a šablony.

Důležitým detailem je skutečnost, že tento program nově sjednotí veškeré zdroje pro digitální marketing pod jednu střechu a partneři tam dostanou rychlý a snadný přístup ke všemu, co budou potřebovat pro přípravu svých digitálních kampaní.

bitcoin_skoleni

V neposlední řadě pak byla rozšířena nabídka programu HPE Pointnext o službu Capacity Care, která je určena pro podporu systémů HPE ProLiant Gen10. Partneři mohou díky této službě nabídnout monitorování kapacity těchto řešení a poskytovat jejich uživatelům konzultace za účelem optimalizace a snížení celkových nákladů.

Zdroj: HPE

Čtěte dále

Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší