Servis PC značek HP Pavilion, Compaq Presario, HP Mini, Compaq Mini a dalších zařízení pro domácnosti bude mít od začátku dubna nově na starosti také firma VSP Data, která patří mezi autorizované servisní partnery HP od roku 2000. VSP Data má se servisem produktů HP bohaté zkušenosti. Zajišťuje například přibližně 50 % servisních oprav produktů divize HP IPG (tiskárny, skenery apod.) v rámci regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika).
„Jelikož HP servis je dlouhodobě vnímán jako jeden z klíčových benefitů, které zákazníky vedou k nákupu našich produktů, rozhodli jsme se naši pozici ještě více posílit. Autorizovali jsme proto osvědčeného lokálního servisního partnera pro servis našich produktů - notebooků a počítačů pro domácnost,“ uvedl v tiskovém oznámení Petr Kheil, ředitel Divize osobních počítačů a doplnil: „Zjednoduší se tak doprava a zrychlí se i čas potřebný k opravě výrobku a my věříme, že to zákazníci určitě ocení.“
Dříve byla všechna PC HP opravována v polském servisním středisku. Pokud ale prodejce nevyužil služby pick-up and return doba logistiky se protahovala a výrobce proto přistoupil k řešení, které by mělo znamenat výrazné zlepšení. „Standardní vyřízeni reklamace v rámci zákona je pro koncové spotřebitele 30 dní, nicméně v rámci nového servisního modelu očekáváme zkráceni servisu na přibližně šest pracovních dní včetně logistiky,“ uvedl pro ChannelWorld Petr Trešl, marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko.
Zákazníci do Polska, prodejci v Česku
Očekává se, že pokud zákazník využije službu pick-up and return a nechá si tedy zařízení zdarma vyzvednout dopravní službou, bude přepraveno do Polska. Prodejci pak kvůli rychlosti využijí spíše tuzemského partnera.
Pro co nejrychlejší provedení servisu HP doporučuje zaslat produkt poštou anebo přepravní službou, včetně dokladu o nákupu (faktury), na adresu:
Servisní středisko HP
Údolní 2188
Tábor
390 64
Zařízení určené k opravě lze také zanést přímo na pobočku VSP Data v Praze (Jeremenkova 88) nebo v Táboře. Náklady na zpáteční dopravu zákazníkovi hradí výrobce.
Servis ostatních produktů HP zůstává nezměněn a zajišťují ho autorizovaní servisní partneři po celé republice. Více informací záručním servisu můžete vy i zákazníci získat na stránkách zákaznické podpory.