HP získalo ocenění Star za inovativní služby podpory

13. 1. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost HP získala ocenění Fall 2009 STAR Award za vynikající služby v oblasti podpory udělované organizací Technology Services Industry Association (TSIA).

HP si vysloužilo další ocenění za kvalitu svých služeb. HP si vysloužilo ocenění v kategorii Service Excellence in Innovative Support za své dlouhodobé inovace v oblasti technologií, procesů a týmů, jejichž posláním je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější podporu. Toto ocenění převzali zástupci společnosti HP na konferenci Technology Services World v Las Vegas na konci loňského roku.

„Inovativní podpůrné programy a technologie pomáhají společnosti HP lépe a novými způsoby komunikovat se zákazníky, více rozumět jejich potřebám a poskytovat jim všestrannou podporu,“ řekl Jiří Kubát, TS Country Manager HP Česká republika. „Ocenění Fall 2009 STAR Award je pro nás velkou odměnou i zadostiučiněním.“

Ocenění Fall 2009 STAR Award v kategorii Service Excellence in Innovative Support se uděluje společnosti, která si nejvíce osvojila inovace v personální politice, procesech a technologiích zvyšujících produktivitu zaměstnanců, úroveň služeb a celkovou spokojenost zákazníků. Oceněná společnost musí také umět předcházet možným problémům a efektivně zvládat více činností prostřednictvím neasistovaných kanálů.

„Ocenění STAR jsou uznávána jako jedna z nejvyšších v oblasti organizace služeb a podpory,“ řekl Stephen Smith, ředitel pro finance a informatiku firmy TSIA. „Tímto oceněním vyslovili odborníci z celého světa společnosti HP uznání za poskytování podpory na světové úrovni a zařadili ji tak mezi nejlepší firmy v oboru.“

Ocenění STAR jsou udělována od roku 1990 technologickým společnostem, jež vykazují mimořádné provozní podmínky, inovace a nabídky v oblasti služeb.

bitcoin školení listopad 24

Produkty HP jsou podporovány oceňovanými programy záručních i pozáručních služeb HP Total Care. Mezi možnosti online podpory HP patří fóra podpory pro zákazníky, bezplatně nabízené uživatelské online lekce, zvláštní videokanál věnovaný podpoře, PC Tune-up Center a nově navržený web HP Customer Care. Profesionálové z center podpory HP jsou navíc nepřetržitě k dispozici na telefonu.

Další informace lze najít na webu www.hp.com/go/totalcare.

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)