HP si vysloužilo ocenění v kategorii Service Excellence in Innovative Support za své dlouhodobé inovace v oblasti technologií, procesů a týmů, jejichž posláním je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější podporu. Toto ocenění převzali zástupci společnosti HP na konferenci Technology Services World v Las Vegas na konci loňského roku.
„Inovativní podpůrné programy a technologie pomáhají společnosti HP lépe a novými způsoby komunikovat se zákazníky, více rozumět jejich potřebám a poskytovat jim všestrannou podporu,“ řekl Jiří Kubát, TS Country Manager HP Česká republika. „Ocenění Fall 2009 STAR Award je pro nás velkou odměnou i zadostiučiněním.“
Ocenění Fall 2009 STAR Award v kategorii Service Excellence in Innovative Support se uděluje společnosti, která si nejvíce osvojila inovace v personální politice, procesech a technologiích zvyšujících produktivitu zaměstnanců, úroveň služeb a celkovou spokojenost zákazníků. Oceněná společnost musí také umět předcházet možným problémům a efektivně zvládat více činností prostřednictvím neasistovaných kanálů.
„Ocenění STAR jsou uznávána jako jedna z nejvyšších v oblasti organizace služeb a podpory,“ řekl Stephen Smith, ředitel pro finance a informatiku firmy TSIA. „Tímto oceněním vyslovili odborníci z celého světa společnosti HP uznání za poskytování podpory na světové úrovni a zařadili ji tak mezi nejlepší firmy v oboru.“
Ocenění STAR jsou udělována od roku 1990 technologickým společnostem, jež vykazují mimořádné provozní podmínky, inovace a nabídky v oblasti služeb.
Produkty HP jsou podporovány oceňovanými programy záručních i pozáručních služeb HP Total Care. Mezi možnosti online podpory HP patří fóra podpory pro zákazníky, bezplatně nabízené uživatelské online lekce, zvláštní videokanál věnovaný podpoře, PC Tune-up Center a nově navržený web HP Customer Care. Profesionálové z center podpory HP jsou navíc nepřetržitě k dispozici na telefonu.
Další informace lze najít na webu www.hp.com/go/totalcare.