Pokud prodáváte tiskárny HP, můžete upozornit zákazníky o možnosti servisu bez nutnosti porouchaný produkt odnášet do servisu či na prodejnu. Autorizovaná kurýrní společnost ji po kontaktování techniků do servisu doručí a opravenou ji přiveze zpět.
Pokud se klientovi porouchá tiskárna této značky, stačí, aby kontaktoval servisní linku. Služba je dostupná pro celou Českou republiku a Slovensko a to na telefonních číslech - 810 222 222 v ČR a 0850 111 256 v SR.
Porouchané zařízení, které klient nahlásí do druhé hodiny odpolední, odveze kurýrní služba následující pracovní den. Maximální lhůta pro převzetí je 48 hodin. Autorizovaným logistickým partnerem pro svoz zásilek je společnost DPD.
„Programem Door-To-Door chceme našim zákazníkům minimalizovat starosti spojené se servisem porouchaného výrobku,“ uvedla v tiskovém oznámení Eva Daňková, manažerka servisních služeb HP. „Tato servisní podpora je plně v souladu s mezinárodními zárukami společnosti HP a jejím cílem je vyřešit 100 % případů v lhůtě maximálně deseti dnů,“ dodala.
Podle prohlášení společnosti službu letos využilo 13 % zákazníků, přičemž průměrná doba servisu nepřesáhla pět pracovních dní.
Zdroj: HP
Foto: © mangostock - Fotolia.com