Společnost HP v listopadu spustila novou obchodní organizaci s cílem urychlit zavádění nových služeb a posílit partnerský ekosystém. Podle Eriky Lindauerové, ředitelky HP pro ČR a SR, je navržena s ohledem na zákazníky a partnery.
V praxi to podle Lindauerové přinese investice do nástrojů a procesů, které HP pomohou být digitálně informovanější, čímž se zlepší spolupráce s partnery v rámci konkrétního kanálu. Společnost bude zároveň využívat chytřejší nástroje.
Lindauerová dodává příklad – partneři v oblasti spotřebního materiálu, spravovaných tiskových služeb, zařízení formou služby (DaaS), maloobchodu a služeb budou mít lepší příležitosti ke křížovému zefektivnění svého podnikání a možnosti získat nové toky výnosů.
HP v oblasti tisku již uvedlo na trh koncept Workpath, který integruje papírové a digitální procesy. V oblasti osobních počítačových systémů společnosti nedávno představila řešení vzdálené pracovní stanice ZCentral.
Zdroj: HP