HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na prodejce z retailu a etailu

13. 5. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © valentinT - Fotolia.com
Partneři, kteří se do programu HP Amplify Impact zapojí, budou moci ve spolupráci se společností HP hodnotit své vlastní postupy a současně využít rozsáhlých investic, iniciativ a zkušeností HP k jejich průběžné optimalizaci.

Společnost HP oznámila rozšíření svého programu HP Amplify na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen.

Tento nový partnerský program, jenž byl po spuštění v roce 2020 zpřístupněn komerčním partnerům a který staví na jednotné integrované struktuře, podle HP nabízí důkladné znalosti, funkce a nástroje pro spolupráci, jež jsou nezbytné pro podporu digitální transformace.

Společnost zahájí 2. 8. 2021 postupnou integraci těchto partnerů do programu HP Amplify, která bude pokračovat až do konce kalendářního roku.

Efektivní spolupráce pro co nejlepší výsledky

HP informuje, že program HP Amplify staví na zjednodušené struktuře dvou hlavních statutů – Synergy a Power. Program je od základů navržen tak, aby efektivně odměňoval partnery za uskutečněné prodeje, motivoval je k užší spolupráci a pomáhal rozvíjet jejich schopnosti.

Program našim partnerům nejen usnadňuje vzájemné podnikání s HP, ale nabízí jim i jasnou cestu, vybudovanou na osvědčených základech, jak své podnikání přizpůsobit dnešním podmínkám a zároveň si zajistit dlouhodobý udržitelný růst do budoucna,“ uvedl Pavel Machovský, country channel manager HP pro ČR, SR a HU.

Ve spolupráci s komunitou našich partnerů průběžně analyzujeme, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s našimi výrobky a službami, investujeme do sdílených schopností a rozvíjíme nové trendy, abychom si i nadále udrželi maximální konkurenceschopnost,“ dodává.

Výkon, schopnosti a spolupráce

Program HP Amplify nabízí společnou platformu navrženou způsobem, aby umožňovala implementaci progresivních strategií pro úspěšné uvádění výrobků na trh se zaměřením na tři základní pilíře: výkon, schopnosti a spolupráci.

HP odměňuje partnery za plnění různých výkonnostních ukazatelů, vázaných na tržby a prodávaná portfolia produktů HP. Strukturovaný systém odměňování pak umožní partnerovi přehlednou orientaci v možných kompenzacích ze strany HP.

Vedle vlastních odměn z uskutečněných prodejů poskytuje program HP Amplify také benefity za získávání nových nebo prohloubení stávajících obchodních dovedností a schopností, osvojování poznatků na základě analýz dat a zvyšování zákaznické spokojenosti v internetových i kamenných obchodech.

ICTS24

Partnerský program HP Amplify poskytuje partnerům také volitelnou cestu k udržitelnější budoucnosti. Program HP Amplify Impact byl ve vybraných zemích představený obchodním partnerům počátkem tohoto roku a do České a Slovenské republiky bude uveden ve druhé polovině roku 2021.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?