HP přejde na Dynamics, chce užší spolupráci s partnery a vyšší podíl nepřímého prodeje

16. 9. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Změny v partnerském programu a přechod na nový CRM systém byly třetí hlavní novinkou oznámenou na letošní globální partnerské konferenci HP.

Globální konference HP Inc. přinesla kromě oznámení akvizice tiskové divize Samsungu a představení nového portfolia zařízení formátu A3 ještě jedno zásadní sdělení týkající se změn v partnerském programu.

Hlavní motivací k úpravám partnerské podpory je cíl zvýšit podíl nepřímého prodeje z dnešních 80 % na 87 % do konce příštího fiskálního roku, který končí v listopadu 2017. Podle HP to byla jedna z priorit stanovených již v okamžik oddělení od HPE.

Z největší změny nebude mít radost společnost Salesforce – HP totiž během příštích 18 měsíců postupně opustí její řešení a přejde na systém Microsoft Dynamics. Jako důvod HP uvedlo to, že Dynamics nabízí jednotné CRM pro prodejní týmy i podporu a klade důraz na mobilitu.

HP si od přechodu na nový systém slibuje například podstatně užší spolupráci s partnery, rozšířený přístup k informacím a možnost tvořit společné kampaně.

Další změnou bude úprava partnerské struktury, která se podle HP dočká zjednodušení kritérií pro získání vyšší úrovně a také snížení počtu úrovní ze čtyř na tři – stříbrnou, zlatou a platinovou.

HP rovněž představilo portál HP Social Media Centre, které má partnerům pomoci v oblasti sociálních sítích, a také HP Co-Marketing Zone Plus, nový portál pro tvorbu společných marketingových kampaní.

bitcoin školení listopad 24

Portál má například umožnit vytvářet powerpointové prezentace v řádu minut, ale nabídne také pokročilé funkce, například v podobě vyhodnocování výsledků marketingové kampaně.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem