Globální konference HP Inc. přinesla kromě oznámení akvizice tiskové divize Samsungu a představení nového portfolia zařízení formátu A3 ještě jedno zásadní sdělení týkající se změn v partnerském programu.
Hlavní motivací k úpravám partnerské podpory je cíl zvýšit podíl nepřímého prodeje z dnešních 80 % na 87 % do konce příštího fiskálního roku, který končí v listopadu 2017. Podle HP to byla jedna z priorit stanovených již v okamžik oddělení od HPE.
Z největší změny nebude mít radost společnost Salesforce – HP totiž během příštích 18 měsíců postupně opustí její řešení a přejde na systém Microsoft Dynamics. Jako důvod HP uvedlo to, že Dynamics nabízí jednotné CRM pro prodejní týmy i podporu a klade důraz na mobilitu.
HP si od přechodu na nový systém slibuje například podstatně užší spolupráci s partnery, rozšířený přístup k informacím a možnost tvořit společné kampaně.
Další změnou bude úprava partnerské struktury, která se podle HP dočká zjednodušení kritérií pro získání vyšší úrovně a také snížení počtu úrovní ze čtyř na tři – stříbrnou, zlatou a platinovou.
HP rovněž představilo portál HP Social Media Centre, které má partnerům pomoci v oblasti sociálních sítích, a také HP Co-Marketing Zone Plus, nový portál pro tvorbu společných marketingových kampaní.
Portál má například umožnit vytvářet powerpointové prezentace v řádu minut, ale nabídne také pokročilé funkce, například v podobě vyhodnocování výsledků marketingové kampaně.
Zdroj: IDG News Service