HP rozšířilo centrum podpory o nový portál a aplikaci pro mobilní technickou podporu. Středisko podpory HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a aplikaci pro mobilní technickou podporu.
„Zákazníci očekávají od dodavatelů produktů a služeb okamžitou podporu včetně přístupu k relevantním informacím a lidem, aby mohli v kterémkoli okamžiku rychle vyřešit své případné problémy,“ uvedla v tiskovém oznámení Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generální ředitelka HP Technology Services Support. „Služby podpory proto neustále vyvíjíme tak, abychom zajistili jejich zvýšenou dostupnost i bohatší možnosti personalizovaného přístupu.“
Služby podpory HP Support Center nabízejí:
- přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze.
- Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. Výrobce nabízí tuto službu. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.
- Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP.
Dostupnost
Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack a smluvních dohod. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení bude celosvětově k dispozici během června. Více informací lze najít na webu HP.
Zdroj: HP