HP představuje globální partnerský program Amplify, nabídne větší flexibilitu

20. 7. 2020
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: HP
Zjednodušená globální struktura programu dle HP staví na dvou zákadních liniích, přičemž program odměňuje partnery za služby, spolupráci a rozvoj dovedností s přidanou hodnotou. První vlna programu bude spuštěna 1. 11. 2020.

Společnost HP představila nový partnerský program HP Amplify, jež je dle firmy optimalizovaný tak, aby partnerům umožnil dynamicky růst a poskytoval koncovým zákazníkům dlouhodobě spolehlivé služby.

Program je postaven na jednotné integrované struktuře; partneři díky němu získávají informace, dovednosti i nástroje potřebné pro spolupráci, která napomáhá růstu v prostředí probíhající digitální transformace.

HP uvádí, že nový program vstoupí v účinnost 1. 11. 2020 pro komerční partnery, retailoví partneři do něj budou převedeni v průběhu druhé poloviny roku 2021.

Program podporuje změnu vztahu k zákazníkům

HP Amplify sestává ze dvou hlavních linií – Synergy a Power, které stanovují úroveň jednotlivých odměn, a poskytuje partnerům flexibilitu umožňující investovat do služeb a dovedností s přidanou hodnotou. Čím více partner do těchto dovedností investuje, tím vyšší jsou jeho odměny.

Dnešní zákazníci očekávají efektivní, automatizované a personalizované služby. Chceme-li uspět v tomto měnícím se prostředí, v němž se novou měnou stávají data, musíme být schopni změnit svůj vztah k zákazníkům a přistupovat k nim individuálně, nikoli jen jako k tržnímu segmentu,“ uvedla Erika Lindauerová, ředitelka HP pro ČR a SR.

Výkon, dovednosti a spolupráce

Koncepce programu podle HP umožňuje realizovat progresivní strategie uvádění produktů a služeb na trh, využívající kombinaci transakčních, smluvních a hybridních modelů prodeje. Program se zaměřuje na tři základní pilíře: výkon, dovednosti a spolupráci.

Součástí programu tak je i nový systém měření a odměňování, který zohlední různé typy strategických činností vyvíjených partnery v holistickém prodejním procesu, od počtu registrací až po průměrnou hodnotu tržeb a míru udržení stávajících zákazníků.

Kromě výnosů z prodeje bude program stanovovat výši odměn také na základě rozvoje nových dovedností, včetně investic do rozvoje a zlepšování zaměstnanců v IT, nabídky služeb, zkušeností s elektronickým obchodem/vícekanálovou distribucí a spolupráce v oblasti zabezpečení dat.

Společnost HP bude v neposlední řadě spolupracovat s partnery na prohlubování jejich digitálních dovedností, jako jsou automatické cenové nabídky a objednávky, aby zákazníkům zajistila konzistentnější zákaznickou zkušenost napříč distribučními kanály.

Vedle nového programu i nová iniciativa

HP rozšiřuje program o iniciativu HP Amplify Impact, jež se zavazuje soustředit na postupný přechod k nízkouhlíkovému hospodářství, rozvoj inkluzivní kultury či otevření příležitosti ke vzdělávání a ekonomické prosperitě při současném posilování životaschopnosti a odolnosti místních komunit.

bitcoin školení listopad 24

Partnerům, kteří se rozhodnou připojit k tomuto dobrovolnému závazku, poskytne společnost HP školení a podporu, pomůže jim identifikovat případné překážky na cestě k naplnění cílů, které si partneři chtějí stanovit, a poskytne jim poradenství při dosahování vytyčených cílů.

Zdroj: HP

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci