Společnost HP představila na konferenci HP Amplify Executive Forum řadu nových partnerských výhod, jejichž cílem je posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity.
Kromě novinek v rámci programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.
Všechny představené novinky podle společnosti staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify, který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům.
Globální rozšíření programu
Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.
V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program má zatím mezi partnery úspěch, sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.
Společnost HP v tomto kontextu oznámila, že se v průběhu příštích dvou let chystá HP Amplify postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se tohoto programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.
Uznání pro partnery
HP také vyzvalo partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.
Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.
Zajímá vás Curiocity?
Nedávné studie podle HP zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 % vyšší ziskovou marži.
Celých 60 % prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 %. V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny.
Platforma HP Curiocity se podle společnosti bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k výjimečné spolupracující komunitě.
Zdroj: HP