HP podpoří partnerský prodej tiskáren Photosmart

30. 9. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Hewlett-Packard na tiskové konferenci představil novou produktovou řadu tiskáren Photosmart, které jsou určené zejména do domácností. Jaké funkce novinky nabízejí a jak bude HP podporovat partnery v prodeji?

Novinka HP Photosmart A646 umožňuje jednoduše zobrazovat, upravovat, vytvářet a přizpůsobovat fotografie - bez nutnosti připojení k počítači – díky jednoduchému a přehlednému menu a ovládacímu panelu HP TouchSmart s extra velkým dotekovým displejem Úvodní slovo tiskové konference patřilo seznámení se současnou situací na trhu a ujal se ho Daniel Kabele, manažer inkoustových tiskáren a webových řešení v HP. Podle celosvětového výzkumu, který si nechal výrobce zpracovat, uživatelé tiskových zařízení v domácnostech mění ve zhoršených ekonomických podmínkách své chování. Celých 68 % respondentů výzkumu říká, že je věrno značce, 66 % uvádí, že je více online a 74 % vítá zvýhodněné nákupy. Pouze 10 % se při nákupu soustředí pouze na cenu, což znamená příležitost pro přidanou hodnotu.

Právě novým podmínkám se podle Daniela Kabeleho snaží přizpůsobit nově představená řada tiskáren HP Photosmart. Mezi základními charakteristikami modelů uvádí HP intuitivnost a zábavu. Aplikace tiskáren dostupné prostřednictvím dotykových displejů nabízejí řadu takových funkcí, jako je např. tisk Sudoku. Novinky tak jdou v ruku v ruce s konceptem HP Print 2.0.

Další významnou změnou, která odlišuje uvedenou řadu od té předchozí, je sjednocení designu s notebookovými řadami. Matný černý design vnímají podle průzkumů výrobce čeští zákazníci pozitivně, a na tuzemském trhu by tak měl být pro prodejce výhodou.

Marketingová podpora

„Pro resellery tradičně připravujeme marketingovou podporu ve směru ke koncovým zákazníkům i partnerům samotným. Našim cílem je, usnadnit jim argumentaci při prodeji produktů,“ uvedla pro ChannelWorld Marcela Gráfová, marketingová ředitelka divize IPG (Imaging and Printing Group - tiskárny a ostatní digitální zobrazovací zařízení).

HP by mělo spustit kampaň na nové tiskárny během září. Budou ji tvořit billboardy, tisková reklama, ale i online komunikace v podobě bannerů či videí.

Větší retail partneři se také dočkají inovace HP Zón na svých prodejnách. Kombinace kompatibilních, sladěných produktů a marketingových materiálů podle průzkumů motivuje zákazníky k větším nákupům, a právě to je smyslem HP Zón.

bitcoin školení listopad 24

In-store kampaně čekají samozřejmě i na ty menší z vás. Budou mít podobu polepů, screensaverů, táců, pódií atp. Jako partner HP si můžete požadované marketingové materiály zdarma objednat na adrese www.hp.cz/katalog.

Podívejte se na podrobnosti o aktuální řadě HP Photosmart, novinkách Deskjet F2480 a Deskjet F4580 a také o laserových tiskárnách LaserJet P3015.

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys