Po květnovém slavnostním otevření prvního „Store in Store“ HP v prostorách prodejny Comfor v obchodním centru Nový Smíchov přichází výrobce s dalším prodejním místem ve spolupráci s e-tailerem Alza.cz. Zájemci z řad koncových zákazníků zde najdou kompletní portfolio HP produktů pro domácnosti a malé firmy, především pak notebooky, stolní počítače, monitory a tiskárny.
„Naši zákazníci tak na jednom místě uvidí všechny produkty a zároveň jim naši odborníci poradí, který model z naší široké nabídky nejlépe vyhoví jejich potřebám,“ uvedl v tiskovém oznámení marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko Petr Trešl. Prodejna je součástí předváděcího centra počítačů v Alza.cz v Jateční ulici 33 v Praze 7 a její provozní doba je denně od 8 do 20 hodin. Ve vybraných časech jsou zákazníkům k dispozici i poradci a promotéři HP, kteří mají na starost podporu prodeje.
Koncept obchodů, které vymezí významnou část svého prostoru pro prodej produktů HP, funguje pod taktovkou výrobce v celém regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tzv. „Store in Store" obchodů zde působí více než 150. Výrobce do nich dodává nábytek a marketingové materiály, prodejce zůstává majitelem prostoru a má na starosti logistiku a prodej.
Chcete svůj HP Store?
V Čechách a na Slovensku HP plánuje otevřít nebo právě otevírá dalších pět značkových prodejních míst, takzvaných HP Zone, a to v Praze, Plzni, dvě v Bratislavě a Košicích. Jde o podobný projekt jako HP Store in Store, pouze se jedná o menší prodejní plochy. Podle informací ChannelWorldu půjde o spolupráci s prodejnami K+B, Euronics a Nay.
Příležitost vybudovat svůj „Store in Store“ nebo HP Zone mají ale i další retaileři, kteří působí v kamenné prodejně. „Máme zájem o další partnery. Podmínkou spolupráce je aktivní přístup, dostatečná frekventovanost prodejny a určitý obrat v produktech HP,“ uvedl na dotaz ChannelWorldu Petr Trešl. Přínosem pro vás může být také marketingová podpora výrobce ve formě vybavení prodejního místa, školených promoterů a marketingových POS materiálů. „Partneři oceňují i větší zájem zákazníků o vyšší a tedy dražší modely našich zařízení, protože jim je naši promotéři dovedou představit a vysvětlit jejich výhody,“ doplnil Petr Trešl.