Služby odborných konzultantů po telefonu mohou zákazníci využívající síťové technologie HP čerpat kdykoli a odkudkoli.
Nová HP Lifetime Warranty 2.0 (doživotní záruka 2.0) vychází za současné nabídky doživotní záruky, kterou doplňuje o telefonickou podporu v režimu 24/7 pro řešení HP FlexCampus, HP FlexBranch a produkty určené SMB firmám na dobu až tří let, uvedlo HP v oznámení.
Celá nabídka je zahrnuta v kupní ceně produktů a zákazníci za ni tedy nepřiplácí.
Doživotní záruka 2.0 zahrnuje také výměnu hardwaru během následujícího pracovního dne (včetně ventilátorů či napájecích zdrojů), stejně jako technickou podporu a bezplatný upgrade softwaru po celou dobu životnosti výrobku.
„Zajištění kontinuity provozu je naprosto prioritní pro každou firmu a díky doživotní záruce 2.0 od HP mají zákazníci možnost využívat jedinečnou kombinaci doživotní záruky, nepřetržité telefonické podpory i výměny hardwaru bez jakýchkoli dodatečných nákladů,“ uvedl v oznámení Rob Enderle, hlavní analytik společnosti Enderle Group.
Rozšířená záruka jako nový prodejní argument
Doživotní záruka 2.0 má zvýšit atraktivitu síťových prvků i technologií HP a nabídnout tak další obchodní příležitost pro partnery.
Myšlenka je jednoduchá, zákazník získá za stejnou cenu hardwaru jako dříve navíc technickou podporu po telefonu non-stop až na tři roky. Partner tak dostává výrazný prodejní argument oproti konkurenci, uvedl Tomáš Kubica, solution architect z HP.
Nejen klient, ale i reseller může využít bezplatně pomoc podpory při implementaci. Ušetřený rozpočet klienta lze navíc vynaložit na poskytnutí dalších IT služeb, dodává Kubica.
„Vylepšená HP doživotní záruka 2.0 nám přináší skvělou příležitost, jak nabídnout přidanou hodnotu i našim zákazníkům,“ uvedl ve zprávě médiím John Barker, prezident společnosti Versatile Communications.
„Naši zákazníci se neustále snaží najít nové efektivní způsoby, jak zajistit nejlepší podporu jejich síťové infrastruktury, a HP doživotní záruka 2.0 pro ně představuje tu správnou cestu," dodává Barker.
Zdroj: HP