Společnost Hisense zveřejnila své konečné výsledky za rok 2021, z nichž vyplývá, že příjmy dosáhly historického maxima 27,2 miliardy dolarů. V meziročním srovnání si společnost polepšila o 33 %.
Příjmy ze zahraničí podle společnosti dosáhly 11,3 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 43 %; příjmy ze zámoří podle dat Hisense přitom tvořily 42 %.
„Díky zaměření na klíčové technologické kompetence, poskytování vynikajících produktů i spotřebitelských zkušeností a zároveň realizaci vynikající marketingové strategie a efektivním realizačním schopnostem dosáhla společnost Hisense významných úspěchů na poli obchodních i finančních výsledků,“ uvedl prezident skupiny Jia Shaoqian.
Roste zájem o televizní obrazovky
Hisense uvádí, že zaznamenala výraznou poptávku po televizorech – růst tržeb z prodeje televizorů v USA přesáhl 32,8 %; v Mexiku 36,4 %. Celkový objem prodeje laserových televizorů Hisense v zámořských regionech meziročně vzrostl o 279 %.
Růst zaznamenala v roce 2021 také divize komerčních displejů Hisense Commercial Display. Společně s obrazovkami pro ultrazvuková a další lékařská i komerční zařízení se tak podílí na 323% meziročním růstu tržeb ze zahraničních prodejů této divize.
Hisense se v loňském roce rovněž zaměřilo na multidimenzionální marketingové kampaně, zejména v souvislosti s evropským fotbalovým šampionátem. V těch plánuje pokračovat i v roce 2022, kdy bude oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale.
Zdroj: Hisense