Společnost HPE oznámila vylepšení programu HPE Partner Ready s cílem pomoci partnerům v pozvolné transformaci směrem k poskytování služeb, zachycení tržních příležitostí a podpořit prodeje v segmentu SMB.
Program je dle výrobce navržen tak, aby poskytoval partnerům ziskový kompenzační model, přístup k finančním zdrojům a rozsáhlé možnosti aktivace. Zároveň podle HPE nabízí osobní přístup k učení, jenž partnerům pomáhá se odlišit od konkurence.
HPE poukazuje na to, že téměř 70 % ročních tržeb společnosti je realizováno pomocí channel ekosystému, jenž aktuálně čítá přes 80 000 partnerů. I díky partnerům se nepřímé objednávky HPE GreenLake meziročně zvýšily o 85 %.
Rychlejší a plynulejší spolupráce
Mezi nově oznámená vylepšení partnerského programu patří například návrhy založené na umělé inteligenci a automatizaci robotických procesů (RBA), které mají významně zkrátit čas potřebný pro schválení registrace obchodů.
HPE zároveň vylepšilo zkušenosti s nákupem, aby umožnila partnerům vytvářet přizpůsobené konfigurace produktů na zakázku (BTO) za výhodnější cenu, odesílané přímo z distribučního inventáře.
Certifikace prodeje přístupné prostřednictvím nového centra HPE Sales Pro Learning Center pak podle společnosti poskytnou intuitivní a interaktivní prostředí, které partnerům pomůže rychle se sladit se strategiemi HPE.
Zacíleno na SMB
HPE rovněž rozšíří příležitosti pro prodej v segmentu SMB. Prostřednictvím věrnostního a pobídkového programu HPE Engage & Grow a HPE Financial Services bude nabízet slevové akce a odměňovat partnery prostřednictvím lokálních pobídek a bonusů.
Zároveň v rámci platformy a komunity Cloud28+ rozšiřuje příležitosti pro společný prodej mezi poskytovateli řešení a poskytovateli služeb. Cílem je zapojit partnery z celého ekosystému a zvýšit ziskovost.
Zdroj: HPE