Skupina srovnávačů Heureka Group představila představuje nové logo a firemní identitu. Ta vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji písmo navržené přímo pro Heureka Group.
„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.
Kromě toho Heureka Group představuje tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům. E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou k nalezení na Heureka Insights.
Skupina upřesňuje, že změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.
Zdroj: Heureka Group