Google spouští placenou prémiovou verzi Analytics

4. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google s novou službou cílí na firmy, které mají vysokou návštěvnost webu a potřebují sofistikované analytické nástroje. Vyplatí se pro váš e-shop nebo klientův web?

Google spouští placenou prémiovou verzi AnalyticsGoogle vyvinul placenou verzi služby pro monitoring a analýzu návštěvnosti webových stránek. Nabídnout má oproti bezplatné verzi lepší výkon, sofistikovanější funkce a širší technickou podporu, uvedla společnost.

Analytics Premium jsou navrženy pro stránky s vysokou návštěvností, které potřebují „extra výpočetní výkon“ pro svůj analytický software, aby mohly sbírat více dat, provádět složitější analýzy a vytvářet granulárnější reporty.

Při vývoji prémiové verze Google spolupracoval s některými ze svých největších klientů, jako jsou např. Travelocity a Gucci. Služba je dostupná ve Spojených státech, Kanadě a Velké Británii za nezveřejněný roční poplatek. Firmy o službu mohou zažádat přímo Google nebo prostřednictvím resellerů.

Z placené verze bezplatná a zpět

Google Analytics bývaly placeným produktem dříve nazvaným Urchin on Demand. Poté, co Google společnost v roce 2005 koupil, z nástroje udělal produkt zdarma.

Google nadále pokračuje ve vývoji on-premise varianty softwaru, jehož současná verze Urchin 7 stojí v USA 9 995 dolarů.

bitcoin školení listopad 24

Od začátku podporovat zákazníky, aby používali Analytics, které Google hostoval ve svých datových centrech a poskytovat podle modelu SaaS. Po šesti letech nyní službu znovu uvedl v placené vyšší verzi.

Společnosti zároveň potvrdila, že bude pokračovat ve vývoji a zlepšování bezplatné verze Analytics.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group