Analytická data společnost PostRank využívají například vydavatelé nebo inzerenti pro určení popularity obsahu a efektivity marketingových kampaní.
„Jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli, a nyní se těšíme na spolupráci s týmem společnosti Google a společný vývoj on-line měřicích nástrojů. O další detaily se poděláme v příštích měsících,“ uvádí zpráva na webových stránkách společnosti PostRank.
Analytické nástroje jsou pro on-line inzerenty a vydavatele klíčové, jelikož dokáží zachytit a rozlišit konstantní proud dat ohledně výkonu jejich obsahu a reklamy tak, jak offline média neumožňují.
(Ne)efektivní on-line reklama
Pro společnost jako Google, která generuje většinu příjmů z reklamy, je nabídka analytických nástrojů svým klientům velmi důležitá. S prudce rostoucí popularitou sociálních médií velký objem relevantních konverzací o značkách a obsahu probíhá na sítích typu Twitteru či Facebooku, diskuzních fórech a blozích.
„Vždy jsme hledali nové cesty jak měřit a analyzovat data. S tím jak sociální analytiky v online byznysu rostou na důležitosti, jsme rádi, že jsme započali s PostRankem spolupráci, která zvýší dostupnost a spolehlivost těchto dat. Vyvinuli inovativní přístup pro měření zapojení na webech, a proto si myslíme, že nám mohou pomoci zlepšit naše produkty pro uživatele a inzerenty,“ uvedl Google v prohlášení.
Produkty PostRanku jsou navrženy pro monitorování a agregaci dat ze sociálních médií, které poptávají vydavatelé a inzerenti. Je velmi pravděpodobné, že tato technologie bude použita pro rozšíření funkčnosti Google Analytics.
Podmínky kontraktu nebyly zveřejněny. PostRank byl založen v roce 2007 jako společnost AideRSS ve Waterloo (Ontario). Zaměstnance se budou muset přesunout do centrály Googlu v Californii.
Zdroj: IDG News Service