Hlavní navigace

GLS představuje novou vizuální identitu své značky, odhaluje ambice v oblasti B2C i B2B

4. 10. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: GLS
Spolu s uvedením nového vizuální identity včetně nového loga přepravce nastínil plán více se zaměřovat na růst v oblasti B2C služeb.

Společnost GLS přichází s novou globální vizuální identitou své značky. Nově oživený vzhled podle přepravce staví na úspěchu GLS v prostředí rychle se měnícího balíkového trhu a podtrhuje ambice růstu.

Nová vizuální identita včetně nového loga zaujme na první pohled výraznou modrou barvou. Žlutá šipka, která byla dlouhodobě poznávacím znamením GLS, je nově propojená s písmenem G.

Kompaktní design loga je podle společnosti završen žlutou tečkou, jež symbolizuje odbornost GLS a poslání společnosti, kterým je nejen doprava balíku z bodu A do bodu B, ale úzké spojení se zákazníky v současné digitální době.

GLS zároveň oznámilo ambici do roku 2025 posílit pozici na všech trzích, kde společnost působí, se zaměřením na růst v oblasti služeb B2C a zároveň udržet silnou pozici společnosti v oblasti B2B.

bitcoin_skoleni

Nově upravená identita GLS odráží naši práci a ambice, a to mnohem přímočařejším a dalo by si říci i průkopničtějším způsobem. Je dynamická, odvážná, moderní, svěží a osobní,“ uvedl generální ředitel GLS Group Martin Seidenberg.

Zdroj: GLS

Čtěte dále

Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje