V návaznosti na nedávnou akvizici společností SirValUse a nurago, GfK Czech významně rozšiřuje služby o výzkumy v oblasti digitálních technologií. „To, po čem trh dlouho volal, totiž testování a vyhodnocování skutečné efektivity online kampaní, konkurenční analýzy v prostředí internetu či pokročilé testování uživatelského prožitku, aplikovatelné jak na standardní webové aplikace, tak na sociální sítě, konečně přichází do České republiky,“ komentoval novou nabídku Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech.
Mezi nové služby patří výzkum uživatelského prožitku, který zkoumá, jak vnímá uživatel web jako celek. Kombinace kvalitativních a semi-kvalitativních metodik pro testování uživatelského prožitku zahrnuje mimo jiné výzkum oční kamerou, expertní pozorování, thinking aloud, testování a optimalizaci navigačních a obsahových prvků metodou Card Sorting i řadu dalších specializovaných postupů.
Když chcete zaujmout návštěvníky
Další novinkou je výzkum chování on-line uživatelů. Technologie GfK je založená na sběru dat prostřednictvím přídavného modulu k internetovému prohlížeči (vyvinutého a distribuovaného společností nurago). Umožňuje nejen přesný monitoring pohybu uživatelů po internetu (včetně např. přístupu na konkurenční weby), ale i sledování jejich chování (reakce na podněty, zadávání hledaných výrazů, nákupy, pohyby myši a klikání apod.).
Novinky spolu s využitím online prostředí k standardnímu výzkumu pomáhají zadavatelům ve hledání odpovědí na otázku, jak vytvořit webové stránky, portál, terminál, interní či externí aplikaci, online kampaň nebo digitální zařízení tak, aby bylo dosaženo maximálního souladu mezi přirozenou reakcí uživatele a cíli, k jejichž naplnění je dané rozhraní předurčeno. Více informací a potřebné kontakty najdete na stránkách GfK Czech.
Zdroj: GfK Czech