GfK: Češi nejčastěji navštěvují řetězce Electro World a Datart

15. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Datart.cz
Podle studie agentury GfK v roce 2012 čeští zákazníci chodili nakupovat spotřební elektroniku z kamenných obchodů nejčastěji do řetězců Electro World a Datart. Kdo obsadil další místa?

Prodejny řetězců Electro World a Datart jsou nejčastěji navštěvovanými obchody s elektronikou v České republice. Tvrdí to alespoň studie agentury GfK.

Některou z prodejen řetězce Electro World v roce 2012 navštívilo 69 % respondentů a nakoupilo tam 42 % dotázaných. Do některé z prodejen sítě Datart v roce 2012 zavítalo 67 % respondentů a nakoupilo tam 44 % dotázaných.

Na třetím místě skončil, pro někoho možná překvapivě, řetězec IKEA

Další kamenné obchody, kam podle studie GfK čeští zákazníci v loňském kalendářním roce chodili častěji nakupovat spotřební elektroniku, jsou PlaneoExpert Elektro, TS Bohemia, Proton a Okay.

Na předních místech se objevují také značkové prodejny telekomunikačních operátorů O2 a Vodafone.

Zdroj: ceeretail.com

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci