Hlavní navigace

Genius má nového servisního partnera pro ČR a SR

15. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Genius změnil servis v České republice a na Slovensku. Firmu Dileris nahrazuje FixIT. Jak vyřídíte reklamace?

Po pádu společnosti Konsigna, která zajišťovala servis produktů Genius pro Českou republiku a Slovensko, našel výrobce nového partnera v servisní společnosti Dileris. Tu nyní střídá nový partner, kterým se stala firma FixIT. Výrobce si od změny slibuje především kvalitnější servisní podporu partnerů a zákazníků.

Polský FixIT působí jako end-to-end servisní partner pro několik významných výrobců IT a spotřební elektroniky (např. Mio, Logitech, Jabra, Mustek a další) a je aktivní na českém, slovenském, polském a maďarském trhu. Firma poskytuje zákaznický servis, řešení technické podpory, úplné vyřízení RMA procesu, opravy a péči o zákazníky.

FixIT bude poskytovat servisní podporu pro kompletní produktovou nabídku značky Genius, jež zahrnuje digitální a webové kamery, myši, klávesnice, náhlavní soupravy, reproduktory, sestavy pro domácí kino, fotorámečky, MP3 přehrávače, tablety, herní periferie atd.

Díky partnerství s FixIT se uvolní ruce lokálním distributorům, kteří se budou moci od nynějška více zaměřit na prodej produktů Genius. Profitovat z něj budou i zákazníci, kteří již nemusí při nákupu produktů Genius přemýšlet o kvalitě značkového servisu,“ napsal výrobce v tiskovém oznámení.

Jak fungují reklamace?

V případě reklamace jako prodejce vadný produkt zaregistrujte, vytiskněte získané potvrzení, nalepte na krabici s produktem, do které vložíte kopii dokladu prodeje a zašlete vadný produkt do servisního střediska FixIT prostřednictvím libovolné přepravní služby (na vlastní náklady), nebo jej sem přineste osobně. Výrobce slibuje, že během 10 až 15 pracovních dní obdržíte produkt zpět. Kompletní RMA procedury včetně kontaktů na podporu jsou k dispozici na adrese www.fixit-service.com/genius.

Koncoví zákazníci mohou kontaktovat servisní středisko přímo, a to za podmínky předložení dokladu o nákupu produktu.

Kontakty FixIT pro ČR a SR (aktualizace 18. 2. 2016):

genius@cz.fixit-service.com
+420 226259864

FixIT - PPL Depot Ostrava
Františka a Anny Ryšových 1168/21
721 00 Ostrava Svinov - Dubí

Telefonní číslo technické podpory ČR +420 226 259 864 (zpoplatnění hovoru podle ceníku vašeho operátora)

Telefonní číslo technické podpory SR +421 220-51-04-91 (zpoplatnění hovoru podle ceníku vašeho operátora)

MMF24


Technická podpora a kontakt se servisem je k dispozici od pondělí do pátku v čase od 9:00 do 17:00 v České i Slovenské republice.

S dalšími dotazy se můžete obrátit také na autorizované distributory výrobce, kterými jsou v ČR 100Mega Distribution, AT Computers a Elko Trading. Na Slovensku se jedná o 100Mega Distribution SK, AT Computers SK a Elko Trading SK.

Zdroj: Genius, ChannelWorld

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %