Fujitsu spouští novou verzi partnerského programu Select s novinkami pro MSP i distributory

4. 4. 2018
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © kentoh - Fotolia.com
Společnost Fujitsu přidává nové, cílené funkce Select Infinity a Select Circle s cílem vyjít vstříc potřebám poskytovatelů služeb a distributorů.

Společnost Fujitsu aktuálně spouští novou verzi svého Select Partner Programu, který má pomoci obchodním partnerům „zajišťovat lepší podporu zákazníkům na jejich cestě digitální transformace“.

Výrobce uvádí, že změny partnerském programu Select 2018 připravil na základě zpětné vazby současných partnerů. Hlavními pilíři jsou „jednoduchost, inovace a vyšší míra zapojení“.

Mezi novými prvky najdete přístup k širší paletě technologických řešení, zvláštní možnosti pro korporátní distributory s novou funkcí Select Infinity nebo novou nabídku Select Circle pro resellery s přidanou hodnotou a poskytovatele služeb.

Fujitsu uvádí, že kvůli tomu investovalo milion eur do partnerských nástrojů, včetně vylepšeného portálu a nové mobilní aplikace.

Společnost odhaduje, že poptávka koncových zákazníků se bude přesouvat od přímých nákupů techniky k modelům pay-as-you-go a as-a-service. Nový partnerský program je připravený podporovat obchodní partnery v přechodu k poskytování řízených služeb.

Partneři přizvaní k využívání funkce Select Infinity budou mít podle Fujitsu k dispozici kromě široké nabídky produktů a služeb neomezený přístup k realizaci mezinárodních projektů.

Funkce Select Circle se zaměří na konzultační firmy a poskytovatele služeb, kteří se pohybují na poli pokročilých technologických řešení, jako např. umělá inteligence, IoT, digitální infrastruktury nebo pracoviště budoucnosti.

Obě nové komunity budou mít podle výrobce k dispozici na míru vyvinuté školicí programy vycházející z jejich konkrétních požadavků a obchodních záměrů.

Nástroje pro partnery za milion eur

Z průzkumu společnosti Canalys mezi více než 1 200 partnery Fujitsu v regionu EMEIAz prvního kvartálu 2017 vyplynula příležitost ke zlepšení vzájemné komunikace.

Na základě zjištění se výrobce chystá zpřístupňovat partnerům nejnovější produkty a technologie prostřednictvím online přenosů a zpravodajství. Dále Fujitsu investuje milion eur do zajištění nových partnerských nástrojů včetně nového portálu a mobilní aplikace.

Existující funkce jako řízení nových procesů, registrace zakázek a požadavky na speciální akce byly zjednodušeny a přibyly nové prvky jako eProcurement nebo přístup k lepším informacím o produktech, přehledy stavu zásob v reálném čase a promo akce.

Partneři také získávají přístup k funkci on-line chatu, přes který mohou rychleji řešit obchodní nebo technické problémy.

Bezpečnostní produkty míří do distribuce

Fujitsu se snaží vytvořit pro partnery nové zdroje příjmů, proto otevírá distributorům dvě nové součásti portfolia. Nejnovější přírůstek je rozšířené bezpečnostní portfolio Fujitsu. Hlavními součástmi nabídky zůstávají řešení pro „pracoviště budoucnosti“ včetně stanic a ultramobilních zařízení, digitální infrastruktury včetně hybridního IT, ochrana dat a integrované systémy.

Do konce roku výrobce plánuje přidat také řešení v oblasti umělé inteligence a IoT.

„Takto rozšířené portfolio zohledňuje fakt, že firmy stále více poptávají úplná řešení, nikoli jen přístroje,“ uvádí Fujitsu. Pro každou tematickou oblast zahrnuje školení, které zahrnuje pokyny pro předprodejní fázi, technické provedení a prodej řešení.

bitcoin školení listopad 24

 

Zdroj: Fujitsu

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci