Foxconn chce paměťovou divizi Toshiby, údajně za ni nabízí 27 miliard dolarů

12. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Toshiba jistě neprodá svou paměťovou divizi s lehkým srdcem, ale přinejmenším si nemůže stěžovat na nedostatek zájemců. Tchajwanský Foxconn navíc údajně nabízí výrazně vyšší částku než zbytek nápadníků.

Společnost Foxconn je podle serveru Wall Street Journal nejvážnějším zájemcem o paměťovou divizi společnosti Toshiba. Ta hledá – zřejmě s těžkým srdcem – pro tento svůj klíčový byznys kupce, aby vyřešila problémy spojené s investicí do americké společnosti Westinghouse.

Foxconn za divizi vyrábějící paměti a úložiště údajně nabízí 27 miliard dolarů, přičemž druhá nejlepší nabídka má být o celých 9 miliard nižší. Pro tchajwanského výrobce by tato investice několikanásobně převýšila částku, za kterou koupil většinový podíl v Sharpu.

Toshiba v oblasti pamětí poslední dobou pokulhávala za čínskou a korejskou konkurencí a vstup Foxconnu by mohl danému byznysu dodat potřebnou finanční injekci, aby dohnala výrobce z kontinentu.

bitcoin školení listopad 24

Otázkou nyní zůstává, jaký dopad bude mít akvizice na partnery Toshiby, neboť z jejích továren vyjíždějí paměti a úložiště nejen pod její značkou, ale vyrábí je i pro třetí strany. Pro Foxconn by naopak znamenala další posílení pozice na globálním trhu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci