Dne 14. 10. se sjeli nejvýznamnější partneři SWS na tradiční setkání v Čejkovicích. Kromě zástupců výrobců, mohli navštívit desítky přednášek o aktuálních obchodních příležitostech na trhu s IT a spotřební elektronikou, výstavu nejnovějších produktů a samozřejmě vyzkoušet na vlastní kůži moravskou pohostinnost. Té dodával další rozměr tým „šílených profesorů“ ze společnosti Lenovo, který jako generální partner akce po celý den zásoboval resellery „Lenovicí“ a na celý den zpřístupnil účastníkům setkání novinky ze svého portfolia produktů. Nechběla ani možnost zúčastnit se soutěží pořádaných Profesorem Lenym. Na přednáškách v Loveckém salonku pak Pavel Janich a Jaroslav Rakušan představili nejnovější IdeaPady, IdeaCentra i novinky z řady ThinkPad a ThinkCentre.
My jsme zahájili přednáškový maraton návštěvou přednášky zástupců firmy Dell, kteří v loňském roce v Čejkovicích přistáli s lodí Enterprise. Letos zvolili téma oproti Star Treku v České republice populárnější – hokej. Na zdařilé nájezdy Dell DreamTeam týmu na pozornost partnerů se můžete podívat ve speciální reportáži.
Z hlavních novinek tedy pouze shrňme, že výrobce představil novinky na partnerském portálu a motivační program DreamTeam. Nechybělo ani seznámení s aktuálními produkty, mezi kterými nás zaujal interaktivní wi-fi projektor, nebo tablet Dell Streak, který se už před Vánoci dočká svého nástupce.
Další zastávka patřila přednášce HP, na které David Koďousek a David Lev představili produktové a obchodní novinky divize PSG a nejdůležitou změnu v partnerském programu (HP Preferred Partner) platnou od 1.11. Od tohoto data jsou k dispozici dvě úrovně partnerství, a to HP Preferred Partner a HP Gold specialista. Obnovuje se úroveň HP Sales Point Partner zaměřená pouze na divizi PSG (notebooky, PC, pracovní stanice), která je podmíněna pouze registrací u HP.
Hlavní výhody pro HP Sales Point Partnery zahrnují informační newslettery, zapojení do demo programu a možnost zviditelnění mezi partnery na webových stránkách HP. Po registraci bude moci vaše firma využívat loga HP Sales Point a získá také přístup k marketingové a obchodní podpoře. Ta zahrnuje například možnost využít pravidelný PDF leták a mailing pro nabídku vlastním zákazníkům. Více informací a přístup k registraci získáte na www.hp.cz/salespoint.
Nejprve práce, pak zámecké veselí
Patrick Muller ze Symantecu představil novinky Norton Internet Security a Norton AntiVirus 2011 a jeho kolegové Kristina Hasoňová a Radim Kraut navázali s představením portálu Symplicity obsahujícím nástroje pro podporu prodeje podnikových řešení výrobce. Partneři SWS byli seznámeni také s pobídkovým programem Symplus, který obchodníkům připisuje finanční bonusy za každý prodej. Na závěr se hovořilo o nově zavedené specializaci Symantecu pro SMB.
Belkin, zastoupený v barovém salonku Čejkovického zámku Liborem Tošovským, seznámil partnery s možností získat POS materiály pro vybavení prodejny. Ve smršti prodejních tipů upozornil například na možnost prodávat úhledně zabalené kabely za násobně vyšší cenu s vyšší marží, než levné čínské kabely, nebo na příležitosti upsellingu přepěťových ochran ke kterémukoliv elektrickému zařízení. Nechybělo ani podrobné představení nových přepěťovek šetřících energii, které (jak je u Belkinu zvykem) zahrnují pojištění připojených zařízení v ceně produktu. V rychlosti se dostalo i na sítě a příslušenství k notebookům.
Nevynechali jsme ani přednášky firem APC, Kingston, nebo OKI. Na fotografie se můžete podívat v přiložené galerii, kde nechybí ani několik snímků z večerného veselí. Tradiční návštěvu Templářských sklepů a Cimbálovou muzika Morava letos doplnilo vystoupení kouzelníka a „Erotický půvab v tanečním pohybu“.
Zdroj: ChannelWorld