Fotoreportáž: S Dellem v hlubinách i hvězdných výškách

11. 6. 2012
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

 Autor:
V neobvyklých prostorách pražského planetária uspořádala společnost Dell setkání se svými partnery tentokrát v duchu příběhů Julese Verna.

Slunného dne 24. 5. 2012 přivítal partnery v hlavním sále planetária Stanislav Hájek, channel marketing manager ze společnosti Dell, společně s Ivou Leckou (radio City, TV Prima). Moderátorská dvojice pak účastníky provázela celým dnem.

Tematicky se setkání neslo v duchu námořnické a vizionářské inspirace Julese Verna. Tak jako on, také Dell věří v nové technologie, inovace a pokrok vpřed. S čím jde Dell na trh v oblasti consumer i commercial produktů si partneři mohli přímo na akci prohlídnout.

Kromě výstavky většiny portfolia společnosti Dell, přednášek a stánků partnerských výrobců na resellery čekala řada soutěží, kterých se mohli kdykoliv během dne zúčastnit. Pro odreagování si návštěvníci mohli ve speciálních simulátorech vyzkoušet přistání raketoplánu nebo jízdu vesmírného vozítka na povrchu jiných planet. Uhasit žízeň a objevit nové druhy piva pak partneři mohli na degustaci s odborným výkladem.

ChannelWorld se jako mediální partner DreamTeamu – motivační soutěže pro partnery Dellu – zaměřil především na tento stánek. I přes předčasný start lodi DreamTeam vlivem silných poryvů větru (více v galerii) se podařilo zavčasu správně napnout plachty.

Hokejový stánek motivační soutěže Dell DreamTeamPartneři, kteří se doposud nezapojili a nesbírají body za své nákupy, si mohli na stánku zahrát stolní hokej a především se do DreamTeamu přihlásit a získat již první body (puky) ve vědomostní soutěži právě ze světa hokeje. Kromě možnosti vyměnit nabyté body za různé odměny ve věrnostním e-shopu se v aktuální sezóně hraje o zájezd na závody formule 1 do italské Monzy v září 2012.

Celodenní program ukončila originální prezentace posádky tzv. Delltilu. V sálu Cosmorama vystoupil Ondřej Bačina, enterprise brand manager, s obří prezentací promítanou napříč celou kopulí. Přítomné partnery v ní seznámil s celým portfoliem a hlavními technologiemi (např. Fluid Data v oblasti úložišť či Fresh Air pro dataová centra bez klimatizace), které jim na trhu pomáhají získat náskok před konkurencí.


Partnerské setkání navštívil také Paul Larson, enterprise field marketing manager Western Europe, Dell, jemuž jsme položili několik dotazů v oblasti strategie.

ChannelWorld: Jak Dell reaguje na trendy, jako jsou velká data a konzumerizace?

Dell se ve svých řešeních soustředí na otevřené standardy. Proto podporujeme OpenStack a nabízíme zákazníkům nástroje pro nasazení tohoto open-source softwaru v jejich infrastruktuře. Spolupracujeme s touto komunitou a dalšími vývojáři, abychom zajistili, že OpenStack skutečně přinese klientům hodnotu a umožní jim nasadit open-source bez potřeby testovat nevyzkoušené technologie. Proto jsme také partnery platforem Canonical nebo Hadoop.

OpenStack si může každý klient bezplatně pořídit. Jakou příležitost otevírá partnerům Dellu?

Zákazník si může OpenStack libovolně stáhnout, potřebuje však zjistit, jak jej nasadit v kritických oblastech, a kdo mu s tím pomůže. V tom právě spočívá role partnerské sítě Dellu a jejích zkušeností. Partner klientovi pomůže porozumět, proč je nebo naopak není tato varianta pro něj dobrá.

aul Larson, enterprise field marketing manager Western Europe, a Ondřej Bačina, enterprise brand manager, DellV poslední době jsme ze strany Dellu zaznamenali řadu akvizic, které do značné míry kopírují současné trendy na trhu IT. Jaký je současný směr společnosti?

Cílem společnosti Dell je především přinášet efektivitu našim zákazníkům. Klienti nám říkají, že potřebují řešit provozní efektivitu, nižší náklady, rozpočtová omezení a zároveň potřebují uspět na trhu. Proto jsme se vždy akvizičně zaměřovali na technologie, které tyto oblasti řeší.

Pokud se podíváme na SonicWall, podniky teď řeší, jak integrovat celou řadu koncových zařízení – notebooků, tabletů, smartphonů – do svých podnikových prostředí. Právě proto je nyní SonicWall součástí portfolia Dell. Z pohledu storage jsme se v posledních letech rozhodli neorganicky růst nákupem firem EqualLogic a Compellent. Umožnilo nám to využít jejich technologii a hodnotu pro zákazníky a spojit je se zkušenostmi Dellu v celosvětovém měříku.

bitcoin školení listopad 24

Na co konkrétně se Dell v našem regionu v nejbližší budoucnosti zaměří?

Důležitým směrem Dellu budou určitě datová centra, která mohou být historicky příliš složitá a nákladná. V následujícím roce chceme integrovat akvírované technologie, doplnit o vlastní a představit je zákazníkům v oblast data center.  Chceme jim ukázat, jakou efektivitu jim přinese naše poradenství a systém virtuální infrastruktury a pomoci pochopit výhody virtualizace od VMwaru a Microsoftu. Druhou oblastí je konzumerizace IT, tedy jak mohou koncoví uživatelé používat tablety a smartphony, aby je IT infrastruktura dokázala podporovat a chránit. V této sféře určitě uvidíte ze strany Dellu další pokrok.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci