Společnost Fortinet, poskytovatel síťových řešení, představila rozšíření svého partnerského programu pro regiony APAC a EMEA, kam spadá také Česká republika a Slovensko.
Nová varianta partnerského programu jménem FortiPartner Program (FPP) má korespondovat s obchodní strategií společnosti Fortinet v poskytování kompletních bezpečnostních řešení.
Rovněž má využívat investice do tohoto kanálu v podobě zkušených obchodních a technických zdrojů s přidanou hodnotou v obchodě, marketingu a školení.
„Dnes má Fortinet přes deset tisíc resellerů v celém regionu a dalších přibližně tři sta nových čtvrtletně,“ uvedl ve zprávě pro média Vladimír Brož, oblastní manažer společnosti Fortinet
Co nového přináší FortiPartner Program?
Jednou z novinek je on-line školení partnerských týmů. V rámci programu FPP společnost Fortinet přichází s novým školením Fortinet Certified Sales Associate (FCSA), které je určeno pro obchodní týmy a certifikované partnery. Má celým týmům pomoci se základy prodeje bezpečnostních řešení.
Jednou z novinek je též specializace FortiWireless, která doplňuje již existující specializace FortiMail a FortiWeb. V neposlední řadě přichází čtvrtá úroveň Bronze+ pro prodejce. Doplňuje existující úrovně Bronze, Silver a Gold.
„Úroveň Bronze+ je určena pro partnery, kteří prokázali zkušenosti v nabídce bezpečnostních řešení malým a středně velkým zákazníkům a jsou připraveni dále investovat do prodejů bezpečnostních řešení společnosti Fortinet. Na oplátku získávají slevy, širší přístup k marketingovým či vzdělávacím programům a další podporu,“ vysvětluje Fortinet ve zprávě pro média.
Více informací pro zájemce o partnerství se společností Fortinet lze nalézt na jejím webu.
Zdroj: Fortinet