ForeSee: Spokojenost zákazníků s Apple Online store převyšuje ostatní

11. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

E-shop společnosti Apple se umístil v hodnocení spokojenosti zákazníku mezi počítačovými firmami nejlépe. Porazil i svého rivala Microsoft. Výsledky ukazuje anketa společnosti ForeSee. Kde hledat inspiraci pro kvalitní e-shop?

ForeSee: Spokojenost zákazníků s Apple Online store převyšuje ostatníSkóre spokojenosti internetového obchodu společnosti Apple, které ukazuje, jak jsou američtí spotřebitelé uspokojeni s nákupy v e-shopu, dosáhlo 85, což je o pět bodů více než vloni, uvádí ForeSee.

ForeSee měří spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníku mezi 21 000 návštěvníky top 100 prodejních webů podle ročního obratu. Anketa probíhá každoročně od roku 2005.

Jedinou společností, která porazila Apple, byl Amazon s 89 body. Apple však svou ztrátu za konkurentem, který nastavuje pro e-tailery standard, oproti loňskému roku snížil o dva body. Apple Online store ve spokojenosti nakupujících porazil ve své kategorii americké e-shopy společností Dell (80), Hewlett-Packard (79), Sony a Microsoft (oba 78).

Loni Apple předběhl Dell a HP o jeden bod, Sony pak o pět bodů. ForeSee vloni neměřilo spokojenost zákazníků na on-line obchodu Microsoftu.

I e-tail zaostává

Apple porazil také řadu e-tailerů. Internetovými prodejci počítačů a elektroniky s nejbližším skóre jsou Newegg (82), BestBuy (80), TigerDirect (79) a PC Connection (74). Průměrné skóre deseti e-tailů prodávajících počítače a elektroniku činilo 79.

bitcoin školení listopad 24

Podle Larryho Freeda, CEO společnosti ForeSee a autora reportu spokojenosti zákazníků, lze považovat 80 a více bodů jako „hranici dokonalosti“. Kompletní zprávu s výsledky lze po registraci získat na webu ForeSee.


Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)