Společnost FedEx oznámila spuštění nové služby FedEx Global Returns, jejímž cílem je celosvětové zjednodušení postup při vracení zásilek. Řešení má prodejcům poskytnout širší prostor a možnost lepší organizace při vracení zboží zákazníky, včetně upravitelných vratných etiket, celní dokumentace a flexibilních destinací pro vracení zásilek přes FedEx Express.
Obchodníci, kteří využijí službu FedEx Global Returns, si mohou zvolit místo vrácení zásilky kdekoli, kam společnost FedEx doručuje. Prostřednictvím výkazů pro vracení zásilek v systému FedEx Tracking budou zákazníci vědět, jaké zásilky se jim vrací, a budou na to moci s předstihem reagovat.
Když je vrácená zásilka na cestě, zákazníci si mohou zásilku prohlédnout a získat informaci, zda nebyla užita vratná etiketa, nebo zjistit polohu vratné zásilky během přepravy. Tyto údaje jsou přístupné po dobu dvou let, a obchodníci tak mohou analyzovat své globální dodavatelské řetězce za účelem dosažení maximální efektivnosti.
Vratné etikety a celní dokumentace mohou být v papírové nebo elektronické podobě. Pokud si zasilatel vybere elektronické etikety, může je upravovat i adresát, který zásilku vrací.
Zasilatelské aplikace FedEx připraví celní dokumentaci tak, aby se zajistila doprava vrácených zásilek po celém světě.
Další informace o službě najdete na adrese www.fedex.com/globalreturns.
Zdroj: FedEx