Program Master VAR je zaměřen zejména na prodej Microsoft Dynamics NAV pro malé a střední firmy (SMB). Služby dvou Master VAR partnerů mohou využít všechny zejména české malé a střední IT firmy, které chtějí rozšířit, případně urychlit svůj byznys, uvádí Microsoft.
Exkluzivní distribuční kontrakt získávají Webcom a AutoCont. Master Var je jediný distribuční model, který Microsoft podporuje přímo. AutoCont a Webcom nakupují licence Microsoft Dynamics, prodávají je ve vlastní partnerské síti a k tomu poskytují ostatním partnerům své zkušenosti a know-how.
Jakou podporu můžete očekávat?
Webcom Dynamics Network nabízí firmám, které se chtějí na prodeji nebo i implementaci Dynamics systémů podílet, českou legislativní úpravu a horizontální i oborová balíčková řešení, uvedl Stanislav Hlobílek, výkonný ředitel firmy Webcom.
„Pro partnery máme připravenou marketingovou, obchodní i produktovou podporu a v neposlední řadě i atraktivní marži,“ shrnuje podporu Stanislav Hlobílek.
O partnerské síti AC Dynamics Network společnosti AutoCont, jsme vás informovali dříve. „Očekáváme dosažení synergických efektů založených na principech partnerství, respektu a spolupráce, které nám umožní společně uspět u zákazníků v ČR i SR,“ uvedl Pavel Šindelář, ředitel divize Podnikové aplikace a služby - Microsoft Business Solutions, AutoCont.
„Menší a začínající partneři tak mohou získat zkušenosti a sdílet investice pro rozvoj produktu, marketing a prodeje, a tím urychlit svůj růst s menšími počátečními investicemi. Výhodou je i to, že Master VAR partner může v rámci své sítě nabídnout svým partnerům vyšší marži, svůj marketing, více technických zdrojů nebo silnější obchodní tým,“ shrnuje Microsoft v oznámení.
Zdroj: Microsoft, ChannelWorld